بازار ورزشی تابان
یکشنبه , اردیبهشت ۹ ۱۴۰۳
خانه / کفپوش تاتامی 20میل / مرکز فروش کفپوش تاتامی ۲۵میل

مرکز فروش کفپوش تاتامی ۲۵میل

کفپوش تاتامی ۲۵میل از جمله پرکاربرد ترین نوع کفپوش ها برای استفاده در مهد ها، شهر بازی ها و سالن های ورزشی محسوب می شود که به فراوانی مورد استفاده قرار می گیرد. علت این موضوع را هم می توان در راحتی این نوع کفپوش ها و هم در تنوع آنها از نظر رنگ و طرح جستجو کرد. مرکز فروش کفپوش تاتامی ۲۵ میل بهترین مکان برای خرید این محصول با مناسب ترین قیمت خرید کفپوش و همچنین بالاترین کیفیت آن می باشد که به راحتی به این شیوه می توانید یک خرید به یاد ماندنی داشته باشید.

مرکز فروش کفپوش تاتامی 25میل

آشنایی با نحوه ساخت کفپوش تاتامی

آشنایی با نحوه ساخت کفپوش تاتامی محبوبیت فراوان کفپوش تاتامی ممکن است این سوال را برایتان ایجاد کرده باشد که کفپوش تاتامی را چگونه می سازند؟

در پاسخ به سوال بالا در ادامه شما را با نحوه ساخت کفپوش تاتامی آشنا کرده و مراحل ساخت آن را برای شما ذکر می کنیم، پس همراه ما باشید:

  1. در مرحله اول یک ماده به نام eva و رنگ را در دستگاه میکسر مخصوص به مدت یک ساعت مخلوط می کنند.
  2. در مرحله بعدی ماده eva حاصل را بار ها در یک دستگاه مخصوص قرار داده و این دستگاه این ماده را رول می کند و پس از چندین بار تکرار این پروسه کفپوش تاتامی‌ تولید می گردد.

حال که از مراحل تولید کفپوش تاتامی مطلع شدید، در ادامه ابتدا بهترین مکان برای خرید این محصول و سپس شیوه هایی که به وسیله آن می توانید این محصول را خریداری کنید را به شما معرفی می کنیم، پس جایی نروید و در ادامه با ما همراه باشید.

مرکز عرضه کفپوش تاتامی ۲۵میل

مرکز عرضه کفپوش تاتامی 25میل مرکز عرضه کفپوش تاتامی ۲۵ میل ما بهترین مکان برای خرید این محصول با بالاترین کیفیت ممکن و همچنین نازل ترین قیمت می باشد. شما می توانید این محصول را به یکی از دو شیوه زیر از ما خریداری کنید:

  1. در شیوه اول می توانید مستقیما به مرکز عرضه کفپوش ما مراجعه کنید. به این شیوه شما می توانید از نزدیک کفپوش های تاتامی ما را مشاهده کرده و از کیفیت بالا و استحکام آنها اطمینان حاصل کنید.
  2. در شیوه دوم با صرف کمترین زمان و انرژی در منزل خود می توانید به سایت فروش آنلاین ما مراجعه کرده و در میان انواع کفپوش های تاتامی ما، انواع مورد نظر و محبوب خود را انتخاب کرده و خریداری کنید. پس از گذشت مدت زمانی کوتاه محصولات خریداری شده خود را می توانید درب منزل تحویل بگیرید.

پس اگر قصد خرید این نوع کفپوش محبوب را دارید، این فرصت استثنایی را از دست ندهید و همین الان نسبت به خرید این محصول به یکی از دو شیوه بالا از ما اقدام کنید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

مطلب پیشنهادی

نمایندگی پخش کفپوش تاتامی ۲۵میل

نمایندگی پخش کفپوش تاتامی 25میل این محصولات را به فروش می رساند.‌ این نمایندگی انواع کف پوش های تاتامی را با قیمت های مختلف در عرض و سایز های گوناگون می فروشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام