بازار ورزشی تابان
پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳
خانه / کفپوش ورزشی تاتامی / فروش انواع کفپوش تاتامی مرغوب

فروش انواع کفپوش تاتامی مرغوب

فروش انواع کفپوش تاتامی مرغوب با قیمت ویژه فروشگاه آنلاین کفپوش ورزشی تابان، همین حالا بدون نیاز به مراجعه حضوری برای مشتریان در سراسر کشور امکان پذیر شده است.

فروش انواع کفپوش تاتامی

دغدغه های خرید یک کفپوش تاتامی مرغوب چیست؟

اغلب خریدارانی که به بازار فروش کفپوش های ورزشی مراجعه می کنند، دغدغه های زیادی از بابت خرید یک کفپوش تاتامی مرغوب داشته اند.
امروزه کفپوش های تاتامی بی کیفیت و دارای زوائد، به وفور در بازار کفپوش های ورزشی دیده می شوند. این تاتامی ها از ضایعات فوم ساخته می شوند و در اثر استفاده، دچار افت تراکم می شوند.
یکی از اصلی ترین مانع های خرید کفپوش تاتامی در این بازارها، هزینه ی بالای تاتامی هاست. امروزه با توجه به وجود واسطه ها، قیمت های بالایی به مشتریان ارائه می شود و این موضوع می تواند قیمت واقعی را از خریداران سلب کند.
به طور کلی دو موضوع مهم زیر از اصلی ترین دغدغه های خرید کفپوش تاتامی مرغوب به شمار می آیند:

  1. کیفیت کفپوش تاتامی
  2. قیمت کفپوش تاتامی

پخش تاتامی

طبیعی است که اگر کیفیت و قیمت کفپوش تاتامی متناسب با هم عرضه گردد، مشتریان بیشتری خواهان آن کفپوش خواهند بود.

انواع کفپوش تاتامی

کفپوش های تاتامی را می توان در محیط های مختلفی استفاده کرد. چرا که این نوع کفپوش ها هم نصب راحتی دارند، هم ایمنی بالایی دارند و هم اینکه به راحتی قابلیت جابجایی دارند و در هر زمان که بخواهید می توانید قطعات آن را جابجا و یا عوض کنید. تاتامی ها با توجه به مصارف گوناگونی ک می توانند داشته باشند، در ضخامت های مختلفی تولید و روانه ی بازار می گردند. از جمله:

  • تاتامی با ضخامت ده میل
  • تاتامی با ضخامت بیست میل
  • تاتامی با ضخامت بیست و پنج میل
  • تاتامی با ضخامت سی میل
  • تاتامی با ضخامت پنجاه میل

همچنین انواع دیگری از کفپوش های تاتامی هستند که در طرح ها و رنگ های فانتزی مخصوص مهدکودک و اتاق کودک طراحی و تولید می شوند.

نمایندگی کفپوش تاتامی

فروش انواع کفپوش تاتامی مرغوب

در سایت های فروش مستقیم انواع کفپوش تاتامی، فروش کفپوش تاتامی مرغوب با پایین ترین قیمت ممکن که همان قیمت درب کارخانه است انجام می پذیرد. در واقع، خریداران عزیر می توانند تاتامی مدنظر خود را در هر رنگ و ضخامتی، بدون دادن هزینه اضافی به واسطه ها، با قیمت مستقیم تولید کننده خریداری کنند. خریدارانی که هم کیفیت بالا و هم قیمت ارزان از کفپوش تاتامی را می خواهند، همین حالا اقدام کنند.

فروش مرغوب ترین کفپوش تاتامی

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

مطلب پیشنهادی

خرید کفپوش تاتامی ۱۰ میل اتاق کودک

ارزان ترین قیمت خرید کفپوش تاتامی اتاق کودک را می توانید از ما دریافت کنید. این شرکت یکی از مراکز خرید انواع کفپوش تاتامی 10 میل در مدل ها و سایز های مختلف در ب

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام