بازار ورزشی تابان
شنبه , اردیبهشت ۸ ۱۴۰۳
خانه / کفپوش / توزیع‌ کنندگان کفپوش رولی طرح کودک

توزیع‌ کنندگان کفپوش رولی طرح کودک

کفپوش رولی طرح کودک دارای مدل های بی نظیر و جذاب است که در اندازه‌های مختلف به صورت کلافی تولید می‌شود یعنی می توان به راحتی آنها را به یکدیگر متصل کرد و طرح های سه بعدی و شطرنجی ایجاد نمود که از لحاظ کیفی در درجات بالا قرار داشته و همچنین قیمت مناسب دارند.

توزیع کنندگان کفپوش رولی طرح کودک معمولاً مدلهای مختلف این محصول را بر اساس درخواست خریداران و همچنین بر اساس نیاز بازاریان با قیمت ویژه به بازار توزیع کرده و در اختیار آنها می گذارند تا باعث افزایش رضایت آنها باشند.

توزیع‌ کنندگان کفپوش رولی طرح کودک

موارد استفاده کفپوش رولی تابان فوم

موارد استفاده کفپوش رولی تابان فوم فوم رول ساده دارای مدلهای با سطحی کاملا صاف و بدون آج می باشند که جزء پرکاربردترین نمونه‌های فوم رولی هستند و از آنها در موارد گوناگون از جمله برای پوشش کف مهد کودک ها و دیگر مراکز از جمله پارک بانوان و پارکهای سرپوشیده استفاده می‌شود که نرمی و انعطاف و فوق العاده قابل ملاحظه‌ای دارند و ساده هستند.

فوم رول آج دار نمونه ای دیگر از مدل های مختلف این محصول می باشد که از جمله موارد استفاده آن می‌توانیم به سالن های طراحی شده برای بازی کودکان و همچنین سالن‌های فوتبال و فوتسال نیز اشاره کنیم که معمولا به علت داشتن آج مانع از سر خوردن افراد استفاده کننده از این محصولات می شوند و محبوبیت زیادی در بین استفاده کنندگان دارند.

فوم رول پارکت نمونه دیگر از مدل‌های جدید این محصول است که از آن برای کف سازی پارکت و همچنین پارکینگ ها در محیط های شخصی و همچنین عمومی استفاده می شود که دارای قیمت های فوق العاده مقرون به صرفه بوده و همچنین استفاده از آنها بسیار ساده و آسان است.

فوم رول پانچ شده جزء مدل های پرکاربرد این محصولات هستند که برای ساخت انواع و اقسام تفرش و همچنین کفی های مخصوص کفش به صورت نانو مورد استفاده قرار می گیرند چرا که با استفاده از مواد سیلیکونی و همچنین الیاف پلی استر تولید گردیده و قیمت فوق العاده ارزانی دارند و همچنین از آنها در موارد گوناگون استفاده می‌شود.

تولیدکنندگان کفپوش رولی طرح کودک

تولیدکنندگان کفپوش رولی طرح کودک عرضه مستقیم کفپوش رولی عمده طرح کودک توسط تولید کنندگان این محصول انجام می‌ شود که هدف این تولیدکنندگان فروش این محصولات با همان قیمت تولیدی در کارخانه است که به همین جهت آن ها را با روش آنلاین به فروش می‌رسانند که ما به مشتریان عزیز پیشنهاد می کنیم جهت تهیه بهترین نمونه های کفپوش رولی به سایت مربوطه این تولید کنندگان مراجعه کرده و از قیمت محصولات استعلام بگیرند و بعد در صورت نیاز آنها را به صورت آنلاین سفارش داده و خریداری نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

مطلب پیشنهادی

صادرکنندگان کفپوش رولی طرح کودک

صادرکنندگان کفپوش رولی طرح کودک در ایران به فعالیت می پردازند. ایران یکی از برترین تولید کنندگان تاتومی در سر تا سر جهان به شمار می رود. با صادرات این محصولات،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام