بازار ورزشی تابان
پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳
خانه / کفپوش گرانولی / تولید انبوه کفپوش گرانولی سالن بدنسازی

تولید انبوه کفپوش گرانولی سالن بدنسازی

کفپوش گرانولی سالن بدنسازی و ضخامت های متفاوتی تولید می شود این نوع کفپوش ها به قیمتی مقرون به صرف دارند و در رنگ‌های متفاوتی به بازار عرضه می شود. این نوع کفپوش ها در ضخامت های ۲۰ میلیمتر و۳۰ میلیمتر تولید شده اند. مثلاً کفپوش گرانولی در ضخامت ۳۰ میلیمتر برای باشگاه های فوق حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرد. تولید انواع کفپوش گرانولی سالن بدنسازی باعث شده تا مصرف‌کنندگان بتوانند به میزان دلخواه محصولات را خریداری کنند.

تولید انبوه کفپوش گرانولی سالن بدنسازی

بررسی کلی کفپوش گرانولی استاندارد

بررسی کلی کفپوش گرانولی استاندارد کفپوش و گرانول سالن بدنسازی دارای مزیت های فراوانی است که یکی از مهم‌ترین این مزیت آن این است که می تواند به راحتی آن را در کف سالن بدنسازی و یا باشگاه نصب شود. از دیگر مزایای کفپوش گرانولی این است که در ابعاد و ضخامت های استاندارد تولید شده است و به بدن ورزشکاری آسیبی نمی رساند. علاوه بر این استفاده از این کفپوش ها باعث می شود تا محیط باشگاه ایمن شود.

زیرا این نوع کفپوش گرانولی انعطاف پذیر هستند و ظاهر نرم دارد. به همین دلیل اگر ورزشکاری به هر دلیلی زمین بخورد بدنش آسیب جدی نمی بیند. این نوع کفپوش ها مقاومت بالایی در برابر ضربه دارند. برای خرید ارزان کفپوش گرانولی باشگاه بدن سازی باید راهنمای انتخاب ضخامت کفپوش گرانولی توجه کنید.

زیرا این کفپوش ها بر اساس شیوه استفاده از آن ها در ضخامت های گوناگونی تقسیم بندی شده است. مثلاً کفپوش گرانولی در ضخامت ۲۰ و ۲۳ میلی متر برای استفاده در باشگاه های عمومی و کاربری خانگی تولید شده است و کفپوش های گرانول با ضخامت ۲۵ میلیمتر برای باشگاه ها ورزش های حرفه ای تولید شده است. ما در این مقاله سعی کردیم به بررسی کلی کفپوش گرانولی استاندارد بپردازیم.

نمایندگی صادراتی کفپوش گرانولی سالن بدنسازی

نمایندگی صادراتی کفپوش گرانولی سالن بدنسازی کفپوش گرانولی سالن بدنسازی علاوه بر اینکه برای نیاز داخلی تامین می‌شود، به خارج از کشور هم صادر می‌شود. نمایندگی صادراتی کفپوش گرانولی سالن بدنسازی اینگونه کفپوش های پرکاربرد و مقاوم را به خارج از کشور صادر می کنند و این گونه نمایندگی ها سعی می کنند تا بهترین نوع این گونه محصولات را برای صادرات به کشورهای دیگر انتخاب کنند. کفپوش های صادراتی انواع مختلفی دارند که یکی از رایج ترین مدل های آن کفپوش گرانولی پازلی است.

اینگونه کفپوش ها علاوه بر اینکه در ضخامت های متفاوتی تولید شده اند دارای رنگ بندی های روشن و زیبایی هستند. یکی دیگر از کفپوش های گرانولی که در کف پارک ها هم مورد استفاده قرار می گیرد کفپوش گرانولی تخت است. کفپوش باشگاهی مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار و نور خورشید دارند. علاوه بر این از جنس لاستیک پرتراکم با چسب و مرغوب تولید شده‌اند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

مطلب پیشنهادی

تولیدکننده عمده کفپوش گرانولی سالن بدنسازی

تولید کننده عمده کفپوش گرانولی سالن بدنسازی این کالاها را با کیفیت عالی و نرخ مناسب تولید نموده و به بازار عرضه می کند، بنابراین خریداران می‌توانند کالاهایی مقر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام