بازار ورزشی تابان
دوشنبه , اردیبهشت ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / کفپوش کودک / خرید کفپوش مهد کودک با کیفیت

خرید کفپوش مهد کودک با کیفیت

کفپوش مهدکودک با قیمت مناسب ،کیفیت عالی و در رنگبندی متنوع وشاد،متناسب با روحیه ی لطیف کودک دلبندتان یکی از محصولات پر فروش و کاربردی مجموعه ی کفپوش ورزشی تابان میباشد.برای آشنایی بیشتر با بهترین کفپوش مهدکودک با ما همراه باشید.

خرید کفپوش مهد کودک

کودکان از سنین پایین با مهدکودک در ارتباط هستند، به همین دلیل روانشناسی کودک در سالهای اخیر به امری مهم و تاثیر گذار تبدیل شده است.چرا که مهدبرای کودک محیط آموزشی محسوب میشود،ویکی از عوامل بسیار مهم در محیط هایی که کودکان با آن سرو کار دارند زیبایی ظاهر محیط است. به همین دلیل خلق محیطی شاد،جذاب و آرامش بخش میتواند تاثیر بسزایی درامر یادگیری کودک داشته باشد. کفپوش مهدکودک و طرح های ساده و متفاوت آن، یکی از مواردی است که میتواند تاثیرزیادی در جذب کودک به محیط مهد را داشته باشد. چرا که صاحبان مهد ها ی کودک و مراکز پیش دبستانی در حال رقابت با یکدیگر جهت ایجاد محیطی شاد، سالم، جذاب و همچنین ایمنی بالا هستند. این نوع کفپوش به دلیل داشتن بافتی نرم و خاصیت انعطاف پذیری خود, در تجهیز مهدهای کودک مورد استفاده قرار میگیرد.

تولید کفپوش مهدکودک باکیفیت

از انجایی که کودک اوقاتی را که درمهد به سر میبرد, مستقیما در معرض تماس با کفپوش قرار می گیرد, به همین دلیل علاوه بر زیبایی و زنده بودن نقش و طرح کفپوش و همچنین رعایت تمامی استاندارد های بهداشتی , حفظ حداکثر ایمنی کودک از مواردی است که باید در امر تولید به آن توجه ویژه شود، لذا کفپوش های بازرگانی ورزشی تابان بهترین و مناسب ترین گزینه جهت استفاه در مهدکودک می باشند ,چرا که در تولید این نوع کفپوش از مواد اولیه ی با کیفیت و مرغوب استفاده شده است که حساسیتی برای کودک ایجاد نمی کند و ضمن سازگاری با پوست بدن کودک قابلیت ضربه گیری بالایی دارد. همین امر سبب می شود که این نوع کفپوش با قیمت ارزان و کیفیت عالی توسط مجموعه ی حاضر به دست مشتریان گرامی برسد.

مزایای کفپوش مهدکودک بازرگانی تابان:

  1. طرح و رنگبندی در دو نوع ساده و شاد
  2.  نرمی و لطافت
  3. قابلیت شستشو و عدم تغییر رنگ حین شستن
  4. انعطاف پذیری بالا
  5. استاندارد بالا
  6. قابلیت نصب آسان
  7. خاصیت ضربه پذیری
  8. عدم و جود سطوح خراشنده
  9. حمل و نقل آسان

خرید کفپوش مهد کودک

خرید کفپوش مهد کودک

خرید کفپوش مهد کودک با ارزان ترین قیمت ممکن هم اکنون امکان پذیر می باشد. مجموعه تابان به عنوان عامل فروش انواع کفپوش مهدکودک با فروش مستقیم و عرضه به قیمت کارخانه در خدمت خریداران گرامی می باشد. محصولات این مجموعه شامل انواع تاتامی های فانتزی در ابعاد و طرح های مختلف می باشد که شما عزیزان می توانید در هر کجای کشور این محصولات را دریافت نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت این محصول و دریافت مشاوره رایگان برای خرید کفپوش مهد کودک با کارشناسان فروش مجموعه ی ما در ارتباط باشید.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

مطلب پیشنهادی

فروشنده کفپوش تاتامی ۱۰ میل اتاق کودک

فروشنده کفپوش تاتامی 10میل اتاق کودک با ارایه کلیه اطلاعات مربوط به کفپوش از قبیل درجه کفپوش، ابعاد کفپوش و... به خریدار برای یک خرید مناسب و رضایت بخش کمک می ن

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام