بازار ورزشی تابان
سه شنبه , اسفند ۲۹ ۱۴۰۲
خانه / کفپوش کودک / بزرگترین مرکز خرید کفپوش تاتامی اتاق کودک

بزرگترین مرکز خرید کفپوش تاتامی اتاق کودک

بزرگترین مرکز خرید کفپوش تاتامی اتاق کودک آماده ی ارائه ی انواع کفپوش کودک با مناسب ترین قیمت موجود در بازار به شما خریداران عزیز در سراسر کشور می باشد. کافیست که با مشاورین فروش مجموعه بازرگانی تابان در ارتباط باشید.

خرید کفپوش مهد کودک

تاتامی اتاق کودک چه ویژگی هایی دارد؟

شاید از خود بپرسید چرا کفپوش تاتامی را به عنوان کفپوش اتاق کودک پیشنهاد می دهیم. برای پاسخ به این سوال بر خود لازم می دانیم تا تعدادی از نقاط قوت تاتامی اتاق کودک را برای شما ذکر کنیم:

  1. همان گونه که می دانید، کفپوش های تاتامی به شکل پازل هستند. در نتیجه نصب بسیار آسانی دارند و شما می توانید بدون استفاده از چسب و یا بدون مراجعه به نصاب، در هر محیطی که بخواهید از تاتامی ها استفاده کنید.
  2. از آن جایی که قطعات تاتامی مانند پازل هستند و بسیار هم سبک هستند، کودکان علاقه ی زیادی به چینش آن ها دارند. پس در نصب این کفپوش می توان کودکان را نیز همکاری داد تا آن ها هم از کنار هم قرار دادن این پازل های بزرگ و رنگی به وجد بیایند.
  3. از دیگر ویژگی های این تاتامی ها این است که جنس این کفپوش ها بسیار نرم و ارتجاعی است. به این صورت که با جست و خیز و پرش کودکان روی آن ها، فرورفتگی و یا به اصطلاح، خواب در آن ها ایجاد نمی شود. و کفپوش می تواند خیلی سرع به حالت اولیه ی خود بازگردد.

خرید کفپوش تاتامی اتاق کودک

آیا تاتامی اتاق کودک قابل شستشو است؟

یکی از ویژگی های مهمی که هر نوع کفپوش کودکی لازم است داشته باشد، قابلیت شستشو می باشد. در محیطی که کودکان در آن قرار دارند، نباید نگرانی بابت کثیف شدن کفپوش وجود داشته باشد. کودک باید راحت باشد و سخت گیری در این مورد بر او نشود.
لازمه ی این امر آن است که کفپوشی که در محیط کودک استفاده می شود را بتوان به راحتی تمیز نمود.
از نقاط قوت تاتامی ها این است که این کفپوش ها پرز و کثیفی را به خود جذب نمی کنند. همچنین در صورت نشستن گرد و خاک روی آن ها، می توان سطح آن ها را به آسانی با جارو تمیز کرد. اگر مایعات روی آن ها ریخته شود و یا کثیفی روی آن ها ایجاد شود، شما می توانید تاتامی را با آب و یک مایع شوینده ی سبک، شستشو دهید.

فروش انواع کفپوش تاتامی

خرید کفپوش تاتامی اتاق کودک

خرید کفپوش تاتامی اتاق کودک از مراکزی مانند فروشگاه اینترنتی کفپوش اتاق کودک که به صورت مستقیم با کارخانجات تولید این نوع کفپوش ها در ارتباط هستند، برای خریداران بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. چرا که این مراکز می توانند این محصول را با قیمت مستقیم و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرار دهند و مشتری متحمل هزینه ی زیاد نگردد.
شما می توانید سفارش خرید عمده و یا خرد خود را از طریق مجموعه بازرگانی تابان به ثبت برسانید تا در هر نقطه ای از کشور عزیزمان که هستید، این محصول را در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

خرید کفپوش تاتامی اتاق کودک

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

مطلب پیشنهادی

فروشنده کفپوش تاتامی ۱۰ میل اتاق کودک

فروشنده کفپوش تاتامی 10میل اتاق کودک با ارایه کلیه اطلاعات مربوط به کفپوش از قبیل درجه کفپوش، ابعاد کفپوش و... به خریدار برای یک خرید مناسب و رضایت بخش کمک می ن

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام