بازار ورزشی تابان
سه شنبه , اردیبهشت ۴ ۱۴۰۳
خانه / کفپوش کودک / خرید اینترنتی کفپوش اتاق کودک

خرید اینترنتی کفپوش اتاق کودک

خرید اینترنتی کفپوش اتاق کودک در این سایت امکان پذیر می باشد. این محصول با قیمت مناسب به صورت عمده و مستقیم از کارخانه قابل تهیه می باشد. کفپوش اتاق کودک مزایای بسیاری دارد که این موضوع باعث شده تا خریداران این محصول به دنبال تهیه آن به صورت عمده و از تولید کننده باشند.

قیمت کفپوش مهدکودک

کفپوش اتاق کودک چه نوع کفپوشی است؟

کفپوش مهدکودککفپوش اتاق کودک غالبا از تاتامی های فانتزی و طرح دار ساخته می شود. این کفپوش بسیار سبک است و حمل و جابجایی آن بسیار آسان است.سبک و قابل حمل

کفپوش مهدکودکتاتامی اتاق کودک نرم، منعطف و قابل ارتجاع است. کودک به راحتی می تواند روی آن بازی و جست و خیز کند و بدن کودک روی آن اذیت نمی شود.
کفپوش مهدکودکتاتامی های کودک دارای رنگ ها و طرح های شاد و متنوع هستند و می توانند اتاق کودک را به بهترین شکل ممکن زیبا و شاد کنند.
کفپوش مهدکودککفپوش تاتامی اتاق کودک قابل شستشو است و با یک دستمال مرطوب و مایع شوینده به راحتی پاک می شود.
کفپوش مهدکودکاین کفپوش ساخته شده از مواد بهداشتی و سازگار با پوست کودک است و هیچ گونه ناراحتی برای پوست کودک ایجاد نمی کند.
کفپوش مهدکودککفپوش اتاق کودک تاتامی کاملا ایمن است و ایمنی کودک در حین بازی فراهم می شود.
کفپوش مهدکودکنصب کفپوش تاتامی اتاق کودک بسیار آسان است. کافیست قطعات را در کنار همدیگر قرار دهید تا در هم قفل شوند.

کفپوش اتاق کودک

خرید اینترنتی کفپوش اتاق کودک

خرید کفپوش اتاق کودک به صورت اینترنتی امکان پذیر می باشد. مجموعه تابان به عنوان عامل فروش انواع کفپوش اتاق کودک با فروش مستقیم و عرضه به قیمت کارخانه در خدمت خریداران گرامی می باشد. محصولات این مجموعه شامل انواع تاتامی های فانتزی در ابعاد و طرح های مختلف می باشد که شما عزیزان می توانید در هر کجای کشور این محصولات را دریافت نمایید.

خرید کفپوش مهدکودک تاتامی

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

مطلب پیشنهادی

فروشنده کفپوش تاتامی ۱۰ میل اتاق کودک

فروشنده کفپوش تاتامی 10میل اتاق کودک با ارایه کلیه اطلاعات مربوط به کفپوش از قبیل درجه کفپوش، ابعاد کفپوش و... به خریدار برای یک خرید مناسب و رضایت بخش کمک می ن

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام