بازار ورزشی تابان
سه شنبه , اسفند ۲۹ ۱۴۰۲
خانه / تاتامی / فروشنده کفپوش تاتامی ۱۰ میل اتاق کودک

فروشنده کفپوش تاتامی ۱۰ میل اتاق کودک

فروشنده کفپوش تاتامی ۱۰میل اتاق کودک با ارایه کلیه اطلاعات مربوط به کفپوش از قبیل درجه کفپوش، ابعاد کفپوش و… به خریدار برای یک خرید مناسب و رضایت بخش کمک می نماید. همچنین خرید این محصول از فروشندگانی که معتبر و مورد اطمینان بوده مهم و ضروری می باشد. چرا که فروشنده هایی هستند که کفپوش تاتامی اتاق کودک بی کیفیت و درجه دو و سه را به جای کفپوش درجه یک به خریدار ارایه می دهند.

فروشنده کفپوش تاتامی 10 میل اتاق کودک

عوامل موثر بر کیفیت کفپوش تاتامی

عوامل موثر بر کیفیت کفپوش تاتامی کفپوش های متنوعی برای استفاده در کف مکان هایی از قبیل باشگاه ها، مهد کودک ها، پارک ها و.. مورد استفاده قرار می گیرد. کفپوش تاتامی از انواع کفپوش های پر استفاده می باشد که از فوم نرم و قابل انعطاف تولید گشته و مناسب مکان هایی می باشد که برای کف نیاز به پوشش نرم و ایمن دارند.

 کفپوش تاتامی با کیفیت بالا و طول عمر زیاد تولید گردیده است و در تولید آن از فوم ضد آب استفاده شده است.

این کفپوش با قابلیت زیاد در ضربه گیری موجب می شود که در مکان های استفاده شده از قبیل مهد کودک ها و باشگاه ها صدمه و آسیبی به افراد در حین ورزش یا زمین خوردن وارد نشود. همچنین سطح آج دار آن مانع از لیز خوردن افراد بر روی آن می شود.

کفپوش تاتامی به درجه های یک، دو و سه دسته بندی می شود و کفپوش های درجه یک نسبت به دو نوع دیگر از نظر کیفی در رده بالاتری قرار دارند. عواملی را که در زیر به آن ها اشاره می کنیم عوامل موثر بر کیفیت کفپوش تاتامی می باشد:

 سطح کفپوش تاتامی باکیفیت و درجه یک فاقد ناهمواری ها بوده و دارای سطحی یک دست و یک نواخت هستند. کفپوش هایی که ناهمواری ها و سطحی ناصاف دارند کیفیت آن ها نیز کاهش پیدا می کند.

رنگ تاتامی با کیفیت شفاف بوده و تاتامی بی کیفیت رنگی کدر و مات دارد.

لبه های تاتامی یکدست و فاقد بریدگی می باشد. کفپوش هایی که این ویژگی ها را دارا باشند از نظر کیفی در درجه پایین تری قرار دارد.

تاتامی باکیفیت از نظر سفتی و نرمی در حد میانه و متعادل قرار دارد، بدین معنی که نه زیاد نرم است و نه زیاد سفت.

کفپوش تاتامی درجه یک قابلیت ارتجاعی مناسبی دارد.

قیمت کفپوش تاتامی اتاق کودک

قیمت کفپوش تاتامی اتاق کودک کفپوش تاتامی اتاق کودک یکی از انواع کفپوش می باشد که در رنگ های زیبا و متنوع جهت صدمه ندیدن کودک هنگام بازی، برای کف اتاق کودک مورد استفاده قرار می گیرد.

جهت اطلاع از قیمت این محصول می توان در سایت های فروش کفپوش تاتامی، شماره های تماس مدیران و کارشناسان شرکت های عرضه کننده را پیدا کرد و با تماس با مدیران و کارشناسان فروش قیمت ها را استعلام نمود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

مطلب پیشنهادی

فروش مستقیم تاتامی مهدکودک

تاتامی مهدکودک یا همان کفپوش مخصوص دارای مدل های گوناگون میباشد که با استفاده از مواد نانو و همچنین مواد مصنوعی به میزان انبوه در سایز و ابعاد گوناگون با رنگبند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام