بازار ورزشی تابان
شنبه , اردیبهشت ۸ ۱۴۰۳
خانه / تاتامی / فروش مستقیم تاتامی مهدکودک

فروش مستقیم تاتامی مهدکودک

تاتامی مهدکودک یا همان کفپوش مخصوص دارای مدل های گوناگون میباشد که با استفاده از مواد نانو و همچنین مواد مصنوعی به میزان انبوه در سایز و ابعاد گوناگون با رنگبندی متفاوت تولید گردیده و دارای قیمت مناسب و ارزان می باشد.

فروش مستقیم تاتامی مهد کودک توسط فروشندگان بزرگ با قیمت ویژه و ارزان در بازار انجام می‌شود که هدف تمامی این فروشندگان جلب رضایت خریداران با تهیه این محصولات است و همین جهت آنها را در کیفیت بالا با قیمت ویژه و ارزان در بازار ارائه کرده و در اختیار خریداران می‌گذارند.

فروش مستقیم تاتامی مهدکودک

خصوصیات کفپوش تاتامی مهدکودک

خصوصیات کفپوش تاتامی مهدکودک کفپوش تاتامی مهد کودک دارای مشخصات و همچنین خصوصیات بسیار فراوان می‌باشد که در این مقاله تصمیم داریم چندین مورد از خصوصیات اصلی این محصول را توضیح بدهم به عنوان مرصاد اولین خصوصیت این محصولات این می باشد که مدل‌های مختلف آن با استفاده از فوم نرم و انعطاف‌پذیر و همچنین ملایم تولید شده که دوام بالایی داشته و نسبت به پارگی استحکام خوبی از خود نشان می‌دهد.

از دیگر خصوصیات اصلی این محصول می‌توانیم به این مورد نیز اشاره کنیم که معمولاً با استانداردهای جهانی و به صورت کاملاً بهداشتی تولید گردیده که استفاده از آن هیچگونه عارضه برای کودکان ایجاد نمی‌کند و همچنین باعث افزایش سطح بهداشت در محیط استفاده شده می‌ شود.

از دیگر خصوصیات اصلی این محصولات می توانیم به خاصیت ارتجاعی آنها نیز اشاره کنیم که این خاصیت باعث شده است چنانچه کودک هنگام بازی و یا شیطنت روی این تاتامی ها برخورد کند بدن آن هیچگونه آسیبی نبیند و ایجاد امنیت کودک را هنگام و سرگرمی و بازی در محیط های مخصوص تامین می‌کند.

قابلیت شستشوی تاتامی مهدکودک معمولاً از دیگر ویژگی هایی است که باعث ارتقاء سطح بهداشت این محصولات شده و اصلی ترین ویژگی های آن را قلمداد می‌کند که افراد می‌توانند به راحتی با استفاده از آب سرد و بدون نیاز به مواد شوینده آنها را شستشو بدهند و تمیز کنند.

یکی دیگر از خصوصیات اصلی تاتامی مهد کودک این می باشد که معمولاً مدل های گوناگون این محصول دارای آج هستند که این آج به صورت مخالف جهت نصب شده و همچنین مانع از سر خوردن کودکان هنگام بازی می شوند.

مراکز خرید تاتامی مهدکودک

مراکز خرید تاتامی مهدکودک پخش‌ کننده کفپوش مهد کودک تلاش دارد این محصولات را از مراکز خرید مخصوص با قیمت ویژه به بازارهای گوناگون در داخل کشور و همچنین در خارج از کشور پخش کنند و در اختیار مشتریان بگذارند همچنین در این مراکز خرید محصولات به صورت آنلاین به فروش می رساند که مصرف کنندگان می توانند با مراجعه به سایت معتبر و ثبت سفارش اینترنتی این محصول را در کوتاهترین زمان تهیه کرده و در درب منزل تحویل بگیرند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

مطلب پیشنهادی

مرکز پخش تاتامی مهدکودک

مرکز پخش تاتامی مهدکودک همه ساله خرید و فروش این محصولات کاربردی را در سر تا سر کشور ما انجام می دهد. این مرکز یکی از برترین ها است و در بازار های بین المللی نی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام