بازار ورزشی تابان
یکشنبه , اردیبهشت ۹ ۱۴۰۳
خانه / تاتامی / مرکز پخش تاتامی مهدکودک

مرکز پخش تاتامی مهدکودک

مرکز پخش تاتامی مهدکودک همه ساله خرید و فروش این محصولات کاربردی را در سر تا سر کشور ما انجام می دهد. این مرکز یکی از برترین ها است و در بازار های بین المللی نیز بسیار شناخته شده است. برای تهیه هر یک از مدل های آن ها بهتر است که به سایز بندی های شان دقت کنید. انواع آن ها طراحی های زیبایی دارند. رنگ بندی های این محصولات بسیار متنوع می باشند.

مرکز پخش تاتامی مهدکودک

کفپوش تاتامی چه کاربرد هایی دارد؟

کفپوش تاتامی چه کاربرد هایی دارد؟ کفپوش تاتامی چه کاربرد هایی دارد؟ در زیر برخی از موارد مصرفی این محصولات را مشاهده می کنید:

  1. آن ها را در کف مهد کودک ها برای جلوگیری از آسیب دیدن اطفال در حین بازی به کار می برند و به این ترتیب می توان یک محیط امن برای بازی بچه ها با این محصولات فراهم کرد. خرید آن ها را به شما توصیه می کنیم.
  2. این کف پوش های مرغوب و درجه یک را برای فضا های بازی عمومی در محیط های سر باز نیز به کار می برند، چرا که کیفیت آن ها مورد تایید است و در برابر رطوبت هیچ آسیبی نمی بینند.
  3. این محصولات درجه یک همچنین برای استفاده در سالن های ورزشی نیز خریداری می شوند. آن ها را برای متراژ های بزرگی از این فضا ها خریداری می کنند. رنگ بندی های شیک آن ها تاثیر به سزایی در زیبایی محیط این باشگاه ها خواهد داشت.

این محصولات را می توانید در مدل های طرح دار نیز خریداری کنید و با آن ها به دیزاین هر چه بهتر محیط بپردازید.

قیمت تاتامی مرغوب مهدکودک

قیمت تاتامی مرغوب مهدکودک

قیمت تاتامی مرغوب مهدکودک بسیار بهینه تعیین شده است، هزینه های پرداختی این تاتامی بر اساس ضخامت و سایز بندی های هر یک از آن ها تعیین می شود. در ساخت آن ها بهترین مواد و متریال را به استفاده می رسانند؛ صادرکننده کفپوش در همه کشور های جهان به انجام می رسد. تاتامی مهدکودک ارزان قیمت یکی از نیاز های هر مرکز بازی مخصوص به کودک می باشد.

با خرید آن ها می توانید هم محیط را شیک و زیبا کنید و هم استاندارد های کیفی فضا را بیش تر حفظ کنید. برای خرید شان از هم اکنون اقدام کنید و به تهیه این اقلام درجه یک بپردازید. در خرید هر مدل از آن ها باید به جنس مقاوم شان دقت ویژه ای داشته باشید. شست و شوی این تاتامی ها نیز بسیار ساده صورت می گیرد. قیمت های آن ها را پیش از خرید استعلام کنید و سپس به تهیه شان بپردازید. هزینه های تعریف شده برای آن ها توان خرید شما را بیش تر می کند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

مطلب پیشنهادی

فروش مستقیم تاتامی مهدکودک

تاتامی مهدکودک یا همان کفپوش مخصوص دارای مدل های گوناگون میباشد که با استفاده از مواد نانو و همچنین مواد مصنوعی به میزان انبوه در سایز و ابعاد گوناگون با رنگبند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام