بازار ورزشی تابان
شنبه , اردیبهشت ۸ ۱۴۰۳
خانه / تاتامی / قیمت خرید تاتامی مهدکودک

قیمت خرید تاتامی مهدکودک

قیمت خرید تاتامی مهدکودک عمده که از سوی واحد تولیدی این نوع محصولات ایمنی نو نهالان به بازار اعلام شده است در مقایسه با سایر نرخ هایی که برای محصولات مشابه آن ها وجود دارد بسیار ناچیز و مقرون به صرفه بوده و امکان خرید این گروه از تولیدات را برای کلیه متقاضیان آن ها با هر توان اقتصادی فراهم می آورد. این قیمت ها به صورت یک لیست منظم بر روی وب سایت رسمی شرکت ارائه‌ دهنده قرار گرفته است.

قیمت خرید تاتامی مهدکودک

تاتامی مناسب برای مهدکودک

تاتامی مناسب برای مهدکودک

انواع تاتامی هایی که به‌عنوان محصولاتی درجه یک و با کیفیت ویژه استفاده در مهد های کودک به بازار عرضه شده و در دسترس علاقه مندان به آن ها قرار داده می شوند ویژگی های کیفی خاصی دارند که این نوع تولیدات را نسبت به سایر نمونه های دیگر در جایگاه برترین ها قرار داده است.

برخی از ویژگیهای کیفی که برای این محصول وجود دارد شامل موارد زیر است که به صورت مختصر توضیح داده می شود:

در درجه اول باید به انعطاف پذیری و حالت ارتجاعی ویژه ای که برای آن ها وجود دارد اشاره کنیم به این معنی که واحد تولید کننده این نوع محصول را به گونه ‌ای طراحی، ساخته و پرداخته است که در اثر برخورد اشیاء مختلف و مهمتر از آن ها هنگام برخورد کودک در اثر زمین خوردن با سطح تاتامی، حالت ارتجاعی آن مانند یک فنر عمل کرده و از آسیب دیدن سر و قسمت های زانو، آرنج و سایر اجزای بدن فرد جلوگیری به عمل می آورد.

ضخامت قابل توجهی که برای این گروه از محصولات وجود دارد مانند یک عایق عمل کرده و از گرم یا سرد شدن بیش از حد محیط جلوگیری نموده و به این ترتیب از گرمازدگی کودکان در روز های گرم یا از سرما خوردن آنان در فصل ‌های سرد سال، ممانعت می نماید.

طرح ها، رنگ ها و نقش های بسیار جذابی که برای این محصول در نظر گرفته شده است یکی دیگر از جاذبه‌ های آنان محسوب شده و پاسخگوی افراد مختلف با سلیقه های متفاوت می باشد.

صادرات تاتامی مهدکودک باکیفیت

صادرات تاتامی مهدکودک باکیفیت

کیفیت بسیار بالایی که برای انواع تاتامی وجود دارد موجب شده تا بازار پخش کفپوش هایی از این نوع از رونق و گرمی خاصی برخوردار باشد به طوری که می‌ توان به وضوح عنوان نمود که این استقبال بی نظیر متقاضیان نسبت به خریداری این گروه از تولیدات، منحصر به داخل کشور نبوده و بخش اعظم تاتامی هایی از این دست از طریق صادرات از مرز های کشور خارج شده و در دسترس علاقه مندان خارجی آن ها قرار داده می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

مطلب پیشنهادی

فروش مستقیم تاتامی مهدکودک

تاتامی مهدکودک یا همان کفپوش مخصوص دارای مدل های گوناگون میباشد که با استفاده از مواد نانو و همچنین مواد مصنوعی به میزان انبوه در سایز و ابعاد گوناگون با رنگبند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام