بازار ورزشی تابان
سه شنبه , اردیبهشت ۱۱ ۱۴۰۳
خانه / کفپوش گرانولی / پخش‌ کننده کفپوش گرانولی باشگاهی

پخش‌ کننده کفپوش گرانولی باشگاهی

کفپوش گرانولی باشگاهی نمونه‌ای از کفپوش‌های مناسب و کاربردی می‌باشد که به خوبی به محافظت از ورزشکاران و سالن‌های ورزشی می‌پردازد چرا که مقاومت این کفپوش‌ ظها بالا است و به هنگام افتادن وسایل ورزشی سنگین نیز هیچ آسیبی به کفپوش و این وسایل وارد نمی‌شود.

بنابراین پخش کننده کفپوش گرانولی باشگاهی از آنجایی که از این کفپوش‌ها در محیط‌ های مختلف استفاده زیادی می‌دارند با استفاده از روش‌های گوناگونی به توزیع انواع آنها در بازار می‌پردازد تا مشتریان امکان تهیه آسان این محصولات را داشته باشند.

پخش‌ کننده کفپوش گرانولی باشگاهی

بررسی ضخامت انواع کفپوش گرانولی

بررسی ضخامت انواع کفپوش گرانولی درباره ویژگی های انواع کفپوش گرانولی درجه یک چه می دانید؟

کفپوش گرانولی از جمله کفپوش های پلاستیکی می باشد که امروزه از آن جهت پوشش فضاهای مختلف به خصوص فضاهای ورزشی و باشگاهی استفاده زیادی می نمایند، معمولا وزن انواع کفپوش های گرانولی بسیار سنگین است ‌وا به راحتی و با قراردادن آن در فضاهای مورد نظر نصب خواهد شد و می‌توان با چسباندن آن از کارایی بهتر آن استفاده کرد.

امروزه انواع کفپوش‌های گرانولی در مدل های مختلف تولید می گردد که از جمله می‌توان به کفپوش گرانولی ساده و کفپوش گرانولی شانه تخم مرغی اشاره کرده که معمولاً دارای ضخامت های متنوعی می باشند و در ابعاد گوناگونی تولید خواهند شد تا بتوان در فضاهای مختلف همچون فضای پارک‌ها، وسایل بازی کودکان، فضای بازی های ورزشی و … به کار گرفته شوند.

معمولا کفپوش هایی گرانولی در ضخامت های مختلفی همچون که ۲۰، ۲۵، ۳۰، ۴۰ و … میل تولید خواهند شد تا با توجه به فضای مورد نظر مشتریان بتوانند به استفاده از کفپوش گرانولی مناسب بپردازند.

کفپوش های گرانولی درجه یک دارای ویژگی های متنوعی هستند که برخی از آنها به قرار زیر می باشند:

  • این کفپوش ها از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار هستند.‌
  • داشتن ضخامت های متنوع این محصول به مشتریان قدرت انتخاب بیشتری داده است.
  • نرمی و انعطاف فوق العاده‌ آنها راحتی زیادی برای مشتریان به همراه داشته است.

توزیع‌ کنندگان کفپوش گرانولی باشگاهی

توزیع‌ کنندگان کفپوش گرانولی باشگاهی با توجه به اینکه کفپوش های گرانولی باشگاهی به نوعی ضربه گیر هستند و از نرمی و انعطاف بالایی برخوردار می باشند استفاده از آنها در فضاهای ورزشی و باشگاهی اثر فوق‌العاده‌ای بر عملکرد ورزشکاران خواهد داشت و راحتی زیادی برای آنها ایجاد می نماید.

بنابراین تولید کنندگان کفپوش گرانولی باشگاهی با استفاده از شیوه‌های مختلفی به فروش انواع این کفپوش ها در بازار می پردازد تا به راحتی در دسترس مشتریان قرار گیرند.

معمولا قیمت کفپوش گرانولی باشگاهی با توجه به موارد مختلفی تعیین خواهد شد که از جمله آنها می‌توان به میزان کیفیت مواد اولیه سازنده این محصول، نوسانات نرخ ارز، نوع برند سازنده، نوع طرح و مدل کفپوش و … را بیان کرد.‌

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

مطلب پیشنهادی

تولید انبوه کفپوش گرانولی سالن بدنسازی

کفپوش گرانولی سالن بدنسازی و ضخامت های متفاوتی تولید می شود این نوع کفپوش ها به قیمتی مقرون به صرف دارند و در رنگ‌های متفاوتی به بازار عرضه می شود. این نوع کفپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام