بازار ورزشی تابان
چهارشنبه , اردیبهشت ۵ ۱۴۰۳
خانه / کفپوش / فروشندگان کفپوش تاتامی ۲۰میل

فروشندگان کفپوش تاتامی ۲۰میل

یکی از کفپوش هایی که با رنگ های مختلف می تواند در مکان های خاصی مورد استفاده قرار بگیرد کفپوش تاتامی است که در ضخامت ۲۰ میلی متر می‌تواند کاربرد زیادی در فضاهای مختلف و مشخص داشته باشد؛ بهترین انواع کفپوش تاتامی ۲۰میل در پخش مستقیم کفپوش توسط فروشندگان آن با نرخ ارزان ارائه می‌شود و خریداران می‌توانند از طریق این فروشندگان نیاز خود را به بهترین این محصول تامین کنند و آن را برای آدرس مورد نظر خود درخواست کنند.

فروشندگان کفپوش تاتامی 20میل

موارد استفاده کفپوش تاتامی

موارد استفاده کفپوش تاتامی کفپوش تاتامی کفپوشی نرم است که از فوم مخصوصی ساخته شده است و در ضخامت های متفاوت عرضه می‌شود که یکی از بهترین آنها ضخامت ۲۰ میل است که برای مکان هایی همچون مهد کودک ها کاربرد بسیار زیادی دارد.

این محصول خاص به دلیل نرم بودن می‌تواند در امنیت کودکان بسیار تأثیرگذار باشد و به همین دلیل استفاده از آن در سالن های ورزشی نیز مرسوم شده است و برخلاف همه کفپوش های دیگر هیچ نوع آسیبی به کودکان و ورزشکاران حین افتادن بر روی زمین ایجاد نمی‌شود.

این کفپوش ها به صورت پازلی کنار هم قرار می گیرتند بنابراین در صورت معیوب شدن یکی از آنها امکان تعویض به راحتی و با حداقل قیمت ممکن امکان پذیر است و لزومی به تعویض کل کفپوش نمی باشد اما استفاده از این کفپوش به موارد ذکر شده محدود نمی‌شود بلکه این کفپوش ها می تواند در مکان هایی همچون خانه های سالمندان نیز مورد استفاده قرار بگیرد که در امنیت سلامت آنها بسیار تاثیر گذار باشد.

این کفپوش ها می‌توانند به صورت طرح دار در رنگ های گوناگون باشد و به این ترتیب خریداران خواهند توانست از طریق این کفپوش محیطی مطمئن و در عین حال جذاب را برای کودکان و افرادی که در این محیط ها هستند فراهم کنند.

سفارش کفپوش تاتامی ۲۰میل

سفارش کفپوش تاتامی 20میل کفپوش تاتامی ۲۰ میل از جمله کفپوش هایی است که می تواند به عنوان یکی از مهمترین و بهترین کفپوش های محافظتی مورد استفاده قرار گیرد؛ این کفپوش خاص و ویژه را می توان در نمونه های مختلف آن به صورت ساده یا طرح دار دار از فروشنده این کفپوش درخواست کرد تا با قیمت مناسب به صورت غیر حضوری به آنها ارائه شود.

استفاده این کفپوش به روش یاد شده می تواند باعث شود که قیمت تمام شده این محصول بسیار مناسب باشد و هزینه لازم برای پوشاندن کف سالن های ورزشی، مهد کودک ها و مراکز مشابه به حداقل ممکن برسد همچنین خریداران می توانند به شکل عمده آن را درخواست دهند و قیمت ارائه برای آنها به طور مناسب تر و ارزان تر باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

مطلب پیشنهادی

صادرکنندگان کفپوش رولی طرح کودک

صادرکنندگان کفپوش رولی طرح کودک در ایران به فعالیت می پردازند. ایران یکی از برترین تولید کنندگان تاتومی در سر تا سر جهان به شمار می رود. با صادرات این محصولات،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام