بازار ورزشی تابان
سه شنبه , اردیبهشت ۱۱ ۱۴۰۳
خانه / کفپوش / فروشگاه کفپوش رولی طرح کودک

فروشگاه کفپوش رولی طرح کودک

امروزه نمونه های مختلفی از کفپوش صادراتی در کشور ایران تولید و به مشتریان و خریداران این محصول عرضه می شود. کفپوش رولی طرح کودک از زیباترین و جدیدترین نمونه های این محصول به شمار می شود که در انواع مختلف از جهت طرح و مدل، رنگ بندی، ابعاد و اندازه و غیره توسط فروشگاه های بسیار معروف و بزرگ به فروش می رسد که افراد می توانند با مراجعه به این فروشگاه ها اقدام به خریداری یک محصول درجه یک و مرغوب نمایند.

فروشگاه کفپوش رولی طرح کودک

کفپوش رولی چه کاربرد هایی دارد؟

کفپوش رولی چه کاربرد هایی دارد؟ در سال های اخیر به منظور پوشش کف مکان و ساختمان های مختلف از محصولی به نام کفپوش استفاده می شود که با توجه به ویژگی های خود، ابعاد و اندازه، برند و مارک، نوع جنس و متریال، رنگ بندی، میزان ضخامت، روش نصب و استفاده و غیره دارای انواع مختلفی می باشند که هر یک از آنها خصوصیات و ویژگی های مخصوص به خود را دارند.

از نمونه های بسیار زیبا و محبوب این محصول می توان به کفپوش های رولی اشاره کرد که شباهت بسیار زیادی به پارکت ها دارند و همین عامل سبب محبوبیت آن در بین بسیاری از افراد شده است. جنس این نوع کفپوش ها از پلاستیک است که به راحتی و آسانی، بدون نیاز به وسایل و دستگاه های مختلف می توان این نوع کفپوش را در مکان مورد نظر نصب و پهن کرد.

از خصوصیات ویژه این نوع محصول می توان به عایق بودن آن در برابر آب و رطوبت اشاره کرد که باعث شده در انواع سرویس های بهداشتی، آشپزخانه، اتاق خواب و بالکن نیز کاربرد داشته باشد. همچنین امروزه از این نوع محصول در انواع مغازه و فروشگاه ها برای افزایش زیبایی مکان مورد نظر و عدم هزینه های فراوان برای خرید سایر تجهیزات، نیز استفاده می شود.

پخش مستقیم کفپوش رولی طرح کودک

پخش مستقیم کفپوش رولی طرح کودک پخش عمده کفپوش های رولی طرح کودک در اکثر بازارهای خرید و فروش به مشتریان و خریداران این محصول توسط توزیع کنندگان صورت می گیرد. از رایج ترین روش هایی که اغلب برای پخش این نوع کفپوش ها استفاده می شود و در بین فروشندگان و خریداران دارای محبوبیت های ویژه ای هستند، روش مستقیم یا همان بدون واسطه است.

در پخش مستقیم به دلیل آنکه هیچ واسطه ای در زمان خرید و فروش وجود ندارد، تمامی هزینه های اضافی به صورت کامل حذف و در نتیجه قیمت محصول مورد نظر نیز کاهش می یابد. در سال های اخیر پخش این نوع کفپوش ها به صورت اینترنتی و غیر حضوری توسط مراکز بسیار فعال و معروف از جمله سایت و فروشگاه اینترنتی ما نیز صورت می گیرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

مطلب پیشنهادی

صادرکنندگان کفپوش رولی طرح کودک

صادرکنندگان کفپوش رولی طرح کودک در ایران به فعالیت می پردازند. ایران یکی از برترین تولید کنندگان تاتومی در سر تا سر جهان به شمار می رود. با صادرات این محصولات،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام