بازار ورزشی تابان
جمعه , اردیبهشت ۷ ۱۴۰۳
خانه / کفپوش / خرید کلی کفپوش گرانول ارزان

خرید کلی کفپوش گرانول ارزان

خرید کلی کفپوش گرانول ارزان در کشور ما با قیمت های ویژه ای همراه است. اگر قصد خرید از بین این محصولات کاربردی را دارید، توصیه می کنیم که از کف پوش های زیبای این کمپانی معتبر دیدن کنید. در بخش فروش آنلاین آن ها می توانید هر یک از مدل ها و نمونه های شان را که در قالب عکس بارگزاری شده اند، ببینید و از بین آن ها به سفارش شان بپردازید.

خرید کلی کفپوش گرانول ارزان

مختصری درباره انواع کفپوش گرانولی

مختصری درباره انواع کفپوش گرانولی مختصری درباره انواع کفپوش گرانولی را در این بخش ارائه می دهیم. هر یک از آن ها بر اساس ضخامتی که دارند، دسته بندی می شوند. برخی از طبقه بندی های این محصولات بر اساس نوع مواد به کار برده شده در ساخت شان است. همچنین طراحی های این محصولات نیز با هم تفاوت هایی دارند. برخی از آن ها را در طرح های شاد و شلوغی طراحی می کنند و برخی دیگر مدل های ساده تری دارند و برای مصارف رسمی تری به کار برده می شوند:

  1. انواع مدل های کودکانه آن ها بسیار مورد توجه قرار گرفته اند و برای کلاس های مخصوص به کودک، اتاق های بازی، خانه های بازی مخصوص به کودک و… به کار برده می شوند و خرید و فروش دارند.
  2. برخی از انواع آن ها تک رنگ هستند و به همین سبب از انواع ساده این کف پوش ها به شمار می روند.
  3. برخی از محصولات نیز دارای طرح هایی هستند و زیبایی خاصی دارند. بر روی آن ها نقوشی از اشکال سنتی ایرانی نیز نقش می بندد و زیبایی آن ها را دو چندان می کند.

کارخانه کفپوش گرانول ارزان

کارخانه کفپوش گرانول ارزان کارخانه کفپوش گرانول ارزان در ایران به فعالیتی وسیع می پردازد. این کف پوش ها به تولید عمده ای رسیده اند و همه روزه خرید و فروش می شوند. شرکت صادراتی کفپوش، قیمت های مناسبی را نیز برای این کالا ها در نظر گرفته است. این کف پوش ها با فناوری های جدیدی به تولید می رسند. انواع و اقسام آن ها در مدل ها و طرح های مختلف، دارای جنس مقاوم و با دوامی هستند که رنگ های به کار برده شده در ساخت و دیزاین آن ها نیز تا سال ها باقی می مانند و ثابت هستند.

کفپوش عمده ارزان قیمت یک محصول استثنایی است که بسیاری از مردم و مشتریان به خرید آن ها ترغیب شده اند. در کشور های خارجی نیز مشتریانی برای هر یک از آن ها وجود دارد. برای تامین نیاز های موجود در بازار، خطوط تولیدی بیش تری در این کارخانه احداث شده اند. شما می توانید هم اکنون آن ها را در این مرکز سفارش دهید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

مطلب پیشنهادی

صادرکنندگان کفپوش رولی طرح کودک

صادرکنندگان کفپوش رولی طرح کودک در ایران به فعالیت می پردازند. ایران یکی از برترین تولید کنندگان تاتومی در سر تا سر جهان به شمار می رود. با صادرات این محصولات،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام