بازار ورزشی تابان
جمعه , اردیبهشت ۷ ۱۴۰۳
خانه / زیرانداز پیلاتس / مرکز خرید مت پیلاتس در ایران

مرکز خرید مت پیلاتس در ایران

خرید مت پیلاتس در جنس ها و ضخامت های متنوع، از طریق مرکز خرید انواع کفپوش ورزشی در ایران، امکان پذیر می باشد.
آیا شما هم مدیر یک مجموعه ورزشی هستید و نمی دانید از کجا می توانید مت پیلاتس با کیفیت و با قیمت مناسب پیدا کنید؟
اغلب مشتریان خرید انواع مت پیلاتس خواهان دو اصل قیمت و کیفیت متناسب با هم از این محصول می باشند.
اما آیا می دانید با وجود کیفیت های گوناگون مت پیلاتس در بازار، از کدام مراکز خرید می توانید کیفیت درجه یک و اصل مت پیلاتس را خرید کنید؟

فروش مت پیلاتس

انواع مت پیلاتس

مت پیلاتس در بازار، در ۳ نوع جنس مختلف عرضه می شود که می تواند نیاز مشتریان با سلایق مختلف را به خوبی رفع کند. این سه نوع جنس عبارتند از:

  1. فوم سبک EVA : مت های ساخته شده از این نوع فوم، بسیار سبک هستند و حمل و نقل آن ها بسیار آسان است. انعطاف پذیری خوبی دارند و از دوام متوسطی برخوردارند. قیمت آن ها بسیار مناسب است و چسبندگی شان در حد مطلوبی است.
  2. فوم TPE : مت های ساخته شده از فوم TPE بهترین نوع مت هستند. چرا که علاوه بر وزن و چسبندگی عالی، از دوام بسیار زیادی نیز برخوردارند. این مت ها از مواد گیاهی ساخته می شوند و فاقد هرنوع ماده ی سمی یا حساسیت زا هستند. البته قیمت این نوع مت بالاتر از سایر مت ها می باشد.
  3. فوم PVC : مت های ساخته شده از این نوع فوم، رایج ترین نوع مت ها بین ورزشکاران هستند. این فوم ها ورزن نسبتا بالاتری نسبت به سایر مت ها دارند، در صورت شستشو یا استفاده ی طولانی مدت ممکن است پاره یا پوسته پوسته شوند. قیمت این نوع مت نسبت به سایر مت ها، پایین می باشد.

خرید زیرانداز پیلاتس

خرید مت پیلاتس در ایران

خرید مت پیلاتس درجه یک در ضخامت ها و جنس های مختلف و با رنگ های دلخواه شما مشتریان از سایت فروش آنلاین کفپوش ورزشی تابان، خریدی متفاوت تر از آن چیزی هست که شما تصور می کنید.
خریداران تنها با پرداخت قیمت درب کارخانه می توانند کیفیت اصل انواع مت پیلاتس را در هر کجای ایران که هستند سفارش خرید داده باشند.

خرید و فروش عمده زیرانداز پیلاتس

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

مطلب پیشنهادی

خرید زیرانداز ورزشی پیلاتس ضخامت ۶

خرید و فروش زیرانداز ورزشی پیلاتس به صورت های مختلفی انجام می شود. این محصول را می توان از طریق فروشگاه ها و مراکز خرید خریداری کرد. یکی از بهترین مراکز خرید ای

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام