بازار ورزشی تابان
سه شنبه , فروردین ۲۸ ۱۴۰۳
خانه / تاتامی / کارخانه تاتامی رزمی درجه یک

کارخانه تاتامی رزمی درجه یک

کارخانه تاتامی رزمی درجه یک یکی از فعالان این عرصه های تولیدی است و به تامین نیاز های موجود در بازار می پردازد. از آن جا که این اقلام در بین مشتریان بسیار محبوب بوده اند، خرید از آن ها همه روزه درئ متراژ های بالایی صورت می گیرد و به همین سبب باید نیاز های همه مشتریان در این بازار ها برآورده شود. این اقلام به کشور های خارجی نیز صادر می شوند.

کارخانه تاتامی رزمی درجه یک

تاتامی ورزشی را چگونه تمیز کنیم

تاتامی ورزشی را چگونه تمیز کنیم تاتامی ورزشی را چگونه تمیز کنیم؟! روش های نگهداری و نظافت این اقلام بسیار اهمیت دارند و باید مورد توجه ویژه ای قرار داشته باشند. برای نگهداری هر چه بهتر از این محصولات درجه یک روش های بسیاری وجود دارد. از جمله این که آن ها را میشه در محیط پهن کنید و پس از خرید آن ها را به صورت لوله شده در محل قرار ندهید. برای شست و شوی آن ها نیز روش هایی وجود دارد. بهتر است که در امر نظافت شان از آب داغ استفاده نشود.

آب داغ کیفیت رنگ و طرح های به کار برده شده در آن ها را تحت تاثیر قرار می دهد. می توانید با یک طی نم دار آن ها را تمیز کنید. سپس با یک دستمال خشک، مجددا آن ها را نظافت کنید و به این ترتیب تمامی سطوح خیس را نیز پاک می کنید و از ایجاد لکه بر روی این کف پوش ها جلوگیری خواهید کرد. جنس آن ها به گونه ای است که در برابر هر گونه آلودگی ای مقاوم هستند و مواد آلوده به سطح آن ها نمی چسبند.

فروشگاه مرکزی تاتامی رزمی

فروشگاه مرکزی تاتامی رزمی فروشگاه مرکزی تاتامی رزمی یکی از معتبر ترین ها است و قیمت های ویژه ای را برای این اقلام درجه یک تعیین کرده است. این هزینه های پرداختی نیز مشتریان را به خرید شان ترغیب می کند. شما می توانید هر یک از مدل های این تاتامی ها را در رنگ ها و سایز های مختلف به میزان انبوه نیز سفارش دهید. مرکز صادرات کفپوش در ایران به فعالیت می پردازد. اگر می خواهید، کف مراکز خود را با بهترین متریال بپوشانید و یک محیط مناسب و استاندارد برای ورزش فراهم آورید، بهتر است که این تاتامی ها را در فضا به کار برید.

تاتامی مهدکودک نیز در بین این محصولات جایگاهی ویژه دارد. مدل های مهد کودکی آن ها ضخامت های کم تری دارند. چرا که بچه ها اغلب بر روی آن ها ورزش نمی کنند. باید جنس آن ها به گونه ای باشد که از آسیب رسیدن به بدن کودک جلوگیری به عمل آید. در خرید آن ها به اعتبار مرکز منتخب خود دقت داشته باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

مطلب پیشنهادی

فروش مستقیم تاتامی مهدکودک

تاتامی مهدکودک یا همان کفپوش مخصوص دارای مدل های گوناگون میباشد که با استفاده از مواد نانو و همچنین مواد مصنوعی به میزان انبوه در سایز و ابعاد گوناگون با رنگبند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام