بازار ورزشی تابان
جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / کفپوش / پخش عمده کفپوش تاتامی ۲۰میل

پخش عمده کفپوش تاتامی ۲۰میل

پخش عمده کفپوش تاتامی ۲۰میل، با بهترین شرایط قیمت صورت می‌گیرد که کف پوش تاتامی ۲۰ میل ، از کف پوش های می باشد که در همه جا کاربرد دارد. کاربرد این محصول هم در خانه و هم در سالن های ورزشی می باشد. کف پوش های تاتامی در رنگ بندی های مختلف بسیار شیک هستند . این محصولات برای استفاده در مهد کودک ها نیز مناسب است. این محصولات کاملا عالی تولید می شوند.

پخش عمده کفپوش تاتامی 20میل

خصوصیات کفپوش تاتامی استاندارد

خصوصیات کفپوش تاتامی استاندارد از خصوصیات کفپوش تاتامی استاندارد می توان به وزن پایین این محصول اشاره کرد. کف پوش تاتامی در وزن های پایین و کم ساخته می شود. این محصول علاوه بر خانه ها و سالن های ورزشی در مهد کودک ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد. از دیگر خصوصیات های این محصول می توان به عدم حساسیت آن اشاره کرد. این محصول باعث ایجاد حساسیت و آلرژی در پوست نمی شود و بسیار راحت می باشد‌.

از عوامل و خصوصیات دیگر در مورد این محصول می توان گفت ، کف پوش تاتامی کاملا ایمن هستند. و به راحتی امکان انتقال به حال دیگر را دارند. این کف پوش ها در شکل و ظاهر بسیار زیبا وجود دارند‌‌. این محصول در ضخامت های مختلف تولید می شود و کف پوش تاتامی دارای سطحی بیساز نرم می باشد.

این محصول به علت سطح نرمی که دارد به افراد در هنگام ورزش کردم آسیب نمی رساند. کف پوش تاتامی علاوه بر این ها مستحکم و مقاوم است. کف پوش تاتامی همچنین دارای قیمتی مناسب و مقرون به صرفه می باشد. رنگ این محصول از بین نمی رود و کاملا استاندارد هستند. این کف پوش ها را به راحتی می توان تمیز کرد و مورد لکه گیری و شست و شو قرار داد.

تولیدکننده عمده کفپوش تاتامی ۲۰میل

تولیدکننده عمده کفپوش تاتامی 20میل تولیدکننده عمده کفپوش تاتامی ۲۰میل از تولید کنندگانی می باشد که این محصول را با رنگ های مختلف به بازار عرضه می کند. این محصول با رنگ بندی های مختلف در دسترس است. انواع کفپوش های تاتامی در این تولیدی به تولید می رسد. این محصولات دارای تقاضای بالایی می باشند و از فروش خونی برخوردار هستند. کف پوش های تاتامی برای کودکان بسیار عالی و مناسب است. این کف پوش ها از آسیب رسیدن به بدن این عزیزان هنگام ورزش کردم و یا پریدن جلوگیری می کند. کف پوش های تاتامی کاملا استاندارد هستند و از قیمتی عالی بزخورد می باشند.‌

شرکت توزیع کفپوش، انواع کف پوش ها را با ضخامت های گوناگون و مختلف تولید می کند.‌ کفپوش ورزشی از کف پوش های بسیار پر فروش می باشد. این کف پوش ها در داخل کشور با بهترین کیفیت ها به فروش می رسند. این کیفیت ها در درجه بندی مختلف قرار دارند. کیفیت این محصولات بسیار زیاد است. این محصولات توسط بهترین تولید کنندگان به عرصه ی فروش می رسد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

مطلب پیشنهادی

صادرکنندگان کفپوش رولی طرح کودک

صادرکنندگان کفپوش رولی طرح کودک در ایران به فعالیت می پردازند. ایران یکی از برترین تولید کنندگان تاتومی در سر تا سر جهان به شمار می رود. با صادرات این محصولات،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام