بازار ورزشی تابان
پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳
خانه / تاتامی / نمایندگی تولید کفپوش تاتامی ۲۵میل

نمایندگی تولید کفپوش تاتامی ۲۵میل

نمایندگی تولید کفپوش تاتامی ۲۵میل برترین های این کالا ها را از مرکز تولید آن ها خریداری نموده و به مشتریان عرضه می کند. این نمایندگی که از سوی شرکت تولید این کالا تعیین شده است با دارا بودن مرغوبترین تاتامی های موجود در بازار عنوان برترین مرکز پخش این محصولات را به خود اختصاص داده است. در این نمایندگی خریداران می‌توانند کفپوش تاتامی را در اندازه‌های متعدد و رنگ بندی های گوناگون مشاهده نموده و اقدام به خرید عمده و یا جزئی این کالا نمایند.

نمایندگی تولید کفپوش تاتامی 25میل

راهنمای جامع انتخاب کف‌پوش تاتامی مناسب

راهنمای جامع انتخاب کف‌پوش تاتامی مناسب کفپوش تاتامی که به عنوان یک لایه محافظ در سالن های ورزشی و فضای بازی مورد استفاده قرار می گیرد دارای انواع متعددی از لحاظ ضخامت و کیفیت می باشد، که به هنگام خرید این کالا باید به نوع این کالا دقت نمایید تا نوع مرغوب و درجه کفپوش تاتامی را انتخاب کنید.

برای انتخاب بهترین کفپوش حتماً باید به بافت این کالا دقت نمایید مرغوب ترین نوع این کالا دارای بافت نرم و لطیف می باشند که قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارند و به حالت اولیه خود بر می‌ گردند‌.

از دیگر موارد به هنگام انتخاب مرغوب ترین نوع این محصولات قرار گرفتن آن ها بر روی زمین می باشد، که برخی از این محصولات به راحتی به یکدیگر متصل شده و بر روی فضای مورد نظر قرار می‌ گیرند، اما برخی از کفپوش های تاتامی به دلیل نداشتن حلقه‌های متصل شدن به یکدیگر با پیچ و مهره مخصوص به زمین متصل می گردند و مدت ماندگاری بالایی دارند.

به طور کلی باید دانست که کفپوش های تاتامی جزء کالاهای ضروری برای فضاهای بازی و یا ورزشی می باشند که باید حتماً از نوع درجه یک خریداری شوند به این خاطر که نوع مرغوب این کالاها با استفاده از مواد اولیه ضدحساسیت تولید می گردد که برای کودکان و بزرگسالان ایجاد حساسیت نمی کند و افراد به راحتی از آن ها استفاده می نمایند.

مرکز صادرات کفپوش تاتامی ۲۵میل

مرکز صادرات کفپوش تاتامی 25میل در عمده فروشی کفپوش تاتامی ضخیم انواع گوناگون از این محصولات با برند های متعدد موجود هستند، که قیمت آن ها با توجه به برنده شرکت سازنده با هم فرق دارند. باید بدانید که این عمده فروشی علاوه بر توزیع محصولات خود در بازار داخلی آنها را به بازارهای خارج از کشور هم صادر می‌ کند و به عنوان مرکز صادرات کفپوش عمده به شمار می‌ رود.

انواع کفپوش تاتامی صادراتی در این مرکز فروش از مواد اولیه درجه یک تولید می گردند که با گارانتی و ضمانت نامه به مشتریان عرضه می شوند، بنابراین خریداران با اطمینان کامل آن ها را در حجم انبوه خریداری می نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

مطلب پیشنهادی

فروش مستقیم تاتامی مهدکودک

تاتامی مهدکودک یا همان کفپوش مخصوص دارای مدل های گوناگون میباشد که با استفاده از مواد نانو و همچنین مواد مصنوعی به میزان انبوه در سایز و ابعاد گوناگون با رنگبند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام