بازار ورزشی تابان
شنبه , اردیبهشت ۱ ۱۴۰۳
خانه / زیرانداز پیلاتس / قیمت زیرانداز ورزشی پیلاتس ضخامت ۶

قیمت زیرانداز ورزشی پیلاتس ضخامت ۶

برای انجام برخی از ورزش های بدنی خاص مثل پیلاتس از وسایلی مانند زیرانداز استفاده می کنند که هم به دلیل برخورداری از سطح نرم و مناسب، انجام فعالیت های گوناگون را برای ورزشکاران آسان می نماید و هم از بروز آسیب به آنها در اثر برخوردار با زمین، جلوگیری خواهد کرد. اما یکی از بهترین مدل های موجود از این محصول که با بهترین قیمت و جنس به بازار آمده و می توانید آن را سفارش دهید، زیرانداز ورزشی پیلاتس ضخامت ۶ میلیمتر می باشد.

قیمت زیرانداز ورزشی پیلاتس ضخامت 6

معرفی انواع مختلف زیرانداز های ورزشی

معرفی انواع مختلف زیرانداز های ورزشی امروزه با توجه به گسترش فعالیت های باشگاهی و ورزشی که حتی خانم ها را هم وارد این عرصه کرده، ارائه انواع وسایل مرتبط با آنها هم نیز در بازار فزونی گرفته و در نتیجه با انبوهی از محصولات باشگاهی روبرو می باشیم که یکی از آنها، زیرانداز ورزشی است.

اکنون می خواهیم به معرفی انواع مختلف زیراندازهای ورزشی موجود (از نظر جنس) بپردازیم که عبارتند از:

  1. زیرانداز پی وی سی: نوعی فوم است که نسبت به مدل های دیگر، بیشتر در دسترس می باشد، چرا که مواد اولیه آن به خوبی موجود بوده و تولیدکنندگان توانسته اند آن را هزینه پایین تری تولید نمایند، ضمناً از خصوصیات خوب این محصول می توان به قابلیت چسبندگی عالی به انواع سطوح و قیمت ایده آل اشاره کرد.
  2. مدل تی پی ای: از مزیت های قابل توجه این محصول این است که از امکان بازیافت برخوردار بوده و مشخصات دیگری مثل دوام طولانی، وزن کم، چسبندگی بی نظیر و قیمت ارزان را هم در خود جای داده است.
  3. مدل ای وی اِی: از مشخصاتی مشابه با مدل قبلی برخوردار بوده و به عنوان کفپوش سالن باشگاه هم از آن استفاده می کنند.
  4. زیرانداز نخی طبیعی: فاقد مواد مصنوعی و شیمیایی بوده و فقط ترکیبات نخ گیاهی در آن به کار رفته است، از امکان بازیافت، کیفیت اعلا و قابلیت شستشو هم برخوردار بوده و فقط باید برای خرید آن، بودجه‌ی بیشتری را آماده کرد.

فروشنده زیرانداز ورزشی پیلاتس ارزان

فروشنده زیرانداز ورزشی پیلاتس ارزان اگر به دنبال زیرانداز ورزشی ارزان هستید، اگر جنس و کیفیت محصول هم برایتان مهم است، می توانید با مراجعه به برترین فروشنده این گروه از محصولات که در بزرگترین مرکز فروش زیرانداز ورزشی نظیر این مرکز فعالیت دارد، محصول مورد نظر را تهیه کنید.
لازم به ذکر است که از این طریق، بهترین گزینه ای که به شما برای انتخاب نشان داده خواهد شد، زیرانداز پیلاتس پی وی سی ضخامت ۶ میلیمتری است که ویژگی های دیگری بدین شرح را هم داراست:

  • این زیرانداز از ابعاد ۰/۶*۶۰*۷۲ سانت تشکیل یافته است.
  • به صورت بسته بندی قابل مشاهده بود که می توانید آن را برگزینید.
  •  برای ورزش ایروبیک هم مناسب به نظر رسیده و در برابر لغزش نیز مقاوم می باشد.
  • دارای ساختاری انعطاف پذیر و نرم بوده و حتی اگر ورزشکاران ساعت ها روی آن ورزش کنند، خسته نخواهند شد.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام