بازار ورزشی تابان
سه شنبه , اسفند ۲۹ ۱۴۰۲
خانه / تخته شنا / قیمت خرید و فروش عمده تخته شنا

قیمت خرید و فروش عمده تخته شنا

شنا از جمله ورزش هایی می باشد که از زمان انسان های اولیه تا به اکنون انجام می شده است. در آن زمان بوسیله آن شکار خود را فراهم کرده و یا از دست حیوانات وحشی فرار می کردند و در امروز به ورزشی مهیج، سالم و شادی آور تبدیل گردیده است. ارزش آن به قدری بالاست که پیامبر عظیم الشان اسلام از مردمان خواسته است تا شنا، تیراندازی و اسب سواری را به فرزندان خود یاد دهند. از جمله ابزار کمک آموزشی بسیار مهم در این مسیر، استفاده از تخته شنا می باشد. این شرکت با سابقه خوبی که در زمینه فروش عمده تخته شنا با کیفیت دارد، توانسته علاقه مندان و مشتاقان زیادی را به سمت خود جلب نماید.

قیمت خرید و فروش عمده تخته شنا

فروشگاه اینترنتی تخته شنا فومی

فروشگاه اینترنتی تخته شنا فومیزمانی که در روز های اول تمرین به استخر می روید، مطمئنا با مشکل ماندن بر روی سطح آب مواجه شده و به سرعت در آب فرو می روید. این مسئله برای تمام تازه کار ها پیش می آید. شاید علاقه داشته باشید که به نقاط عمیق آب شنا کنید، اما می ترسید که در بین راه از شنا کردن عاجز شده و در آب غرق شوید. برای حل این موضوع، بهبود عملکرد شناگران تازه کار و سهولت در امر آموزش به کودکان، معمولا از ابزاری همانند تخته شنا استفاده می نمایند. زیرا در صورت عدم مراقبت و مواظبت با مشکلات خطرناکی مواجه می شوید.

تخته شنا موجب می شود که شما کنترل بهتری بر روی عملکرد خود داشته و آموزش های لازم را روز به روز با سرعت و ایمنی بیشتری فرا بگیرید. این وسیله در انواع ساده، فومی و چوبی در ابعاد و رنگ های مختلف در بازار موجود است. در نتیجه می تواند نظر تمام سلیقه ها را جلب کند.

امروزه همگی ما به دنبال خریدی آسان و مطمئن می گردیم. در همین لحظه شما با روشن نمودن تلفن همراه هوشمند یا رایانه شخصی خود، می توانید به شبکه وسیع اینترنت متصل شده، از تمامی محصولات فروشگاه اینترنتی شرکت نظیر قیمت تخته شنا زورخانه بازدید نموده و از تماشای تصاویر با کیفیت آن، لذت ببرید.

خریدار تخته شنا اسفنجی تابان

از ویژگی های این محصولات کاربردی می توان به موارد زیر اشاره نمود؛ در برابر امواج بالایی از خود نشان داده و در آب به هیچ وجه غرق نمی شوند. برای اینکه شناگران به روش آسوده تری از آن استفاده نمایند، یک جفت دستگیره بر روی آن تعبیه می کنند.

جهت اینکه فرد بتواند راحت تر وزن خود را بر روی آن قرار دهد، قطر بالایی دارند. این وسیله سازگار با پوست انسان ساخته شده و در صورت مصرف مداوم هیچ گونه اثری از التهاب های پوستی و بیماری های قارچی در بدن رخ نخواهد داد.

از قانون سوم نیتون پیروی نموده و قابلیت ضربه گیری در برابر حرکات امواج دریا را دارد. در استخر های شنا معمولا از کلر، برای ضدعفونی آب استفاده می کنند که اثرات مهلکی بر روی پوست بدن می گذارد، اما این وسیله در برابر مواد شیمیایی هم چون کلر و نمک مقاوم است. مناسب برای همه سنین بوده و کودکان نیز، می توانند از آن بهره مند شوند. 

تخته شنا اسفنجی تابان، فقط مخصوص به کارگیری در استخر نیست. این وسیله قابلیت شناور ماندن بر سطح آب را دارد، فلذا می توانید آن را در دریا، رودخانه و هر محیط آبی دیگر استفاده نموده و از بروز خطرات احتمالی پیشگیری کنید.

با خرید تخته شنا اسفنجی تابان می توانید با اطمینان خاطر و آرامش کودکان خود را به کلاس های آموزش شنا فرستاده و نگرانی بابت کیفیت این وسایل نخواهید داشت.

واردات عمده بهترین تخته شنا استخری

واردات عمده بهترین تخته شنا استخریکشور های اروپایی به دلیل اینکه در تولید محصولات ورزشی خود از مواد اولیه با کیفیت و فناوری روز دنیا بهره مند می شوند، به همین دلیل اجناس تولیدی آن ها دارای مرغوبیت و دقت عمل بالاتری است.

شاید برای استفاده در محیط های سطح نرمال آموزشی احتیاجی به بکارگیری این دسته از ارقام ورزشی نباشد، اما وقتی که صحبت از سطح جهانی و مسابقات بین المللی ورزش های آبی در دنیا مطرح می شود، هر فردی دوست دارد که علاوه بر داشتن مهارت فردی و استعداد های ذاتی، به جهت افزایش راندمان کاری، از کالاهای با کیفیت و مرغوب استفاده کند. 

به همین دلیل، شرکت های بسیاری اقدام به واردات عمده تخته شنا استخری می نمایند که خریداران خوبی هم دارد. در این بین شما باید از شرکتی محصولات خود را تامین نمایید، که دارای سابقه بالا در زمینه پخش محصولات ورزشی ایده آل بوده و جنسی با کیفیت در اختیارتان قرار دهد.

تولیدی انواع تجهیزات ورزشی ارزان قیمت

ورزش امری است که در تمام ادیان و ادوار تاریخ، به آن اهتمام ورزیده اند و انجام آن را برای بهبود سلامتی و تقویت متابولیسم سلول های انسانی مفید دانسته اند. در این راستا، چه نیکوست که ما از ابزاری استفاده نماییم که سرعت، دقت و ایمنی کار را بالا برده و ما را در راه رسیدن به اهداف ورزشی خود از داشتن بدنی ایده آل تا قهرمانی در مسابقات جهانی کمک نمایند.

به طور مثال، شاید شما با دویدن روزانه و انجام حرکات نرمشی، مقاومت، سرعت و شادابی بالایی به عضلات و روح خود ببخشید، اما در ورزش هایی نظیر پرورش اندام، احتیاج به دستگاهی مشخص برای حجم دهی و تقویت قوا، در بخش و محیط خاصی از بدن خود دارید.

یکی از بهترین حرکات ورزشی برای تقویت سر سینه، سر شانه و پشت بازو شنا سوئدی می باشد. جهت تقویت و آماده سازی هر چه بیشتر و موثر تر، ورزشکاران حرفه ای از تخته شنا سوئدی برای انجام این حرکت استفاده می کنند.

از دیگر ابزار مناسب برای انجام این حرکت، می توان به تخته شنا چوبی اشاره نمود که مخصوص ورزش زورخانه ای می باشد که از قدیم الایام در ایران رواج داشته و مشتاقان زیادی را به سمت خود جذب نموده است. این گروه تولیدی توانست در سالی که گذشت، با فروش تخته شنا چوبی مرغوب و درجه یک، علاقه مندان زیادی را به ورزش زور خانه ای برگردانده و روح تازه ای در ورزش ایران بدمد.

نکته حائز اهمیت در زمان ساخت و تولید این دسته از ابزار ورزشی، کیفیت مواد اولیه به کار رفته در آن ها و طراحی دقیق و درست این مجموعه می باشد. زیرا اگر به هر دلیلی مشکلی رخ دهد، این جان انسان است که به خطر خواهد افتاد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir
کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام