بازار ورزشی تابان
چهارشنبه , اردیبهشت ۵ ۱۴۰۳
خانه / کفپوش کودک / فروش کفپوش مهدکودک

فروش کفپوش مهدکودک

فروش کفپوش مهدکودک با عرضه اینترنتی آن از طریق نمایندگی ها و منابع اصلی فروش در بازار، قیمت خرید بسیار مقرون به صرفه و کاملا رقابتی را برای خریداران به ارمغان آورده است.

حتما شما هم تاکنون نام کفپوش مهدکودک را شنیده و از خودتان این سوال را پرسیده اید که کفپوش مهدکودک چیست و چه ویژگی هایی دارد؟
امروزه در بسیاری از مهدکودک ها بجای استفاده از فرش، موکت و از این دست پوشش ها، از انواع کفپوش کودک، در طرح های متنوع تر و با قیمت ارزان تر استفاده می کنند.

خرید کفپوش کودک

کفپوش مهدکودک چه ویژگی هایی دارد؟

کفپوش ورزشی گرانولیکفپوش مهدکودک، کفپوشی ساخته شده از فوم نرم است که در طرح ها و رنگ های شاد و متنوع تولید و عرضه می شود.
کفپوش ورزشی گرانولی متداول ترین نوع کفپوش مهدکودک، کفپوش تاتامی یا تاتامی مهدکودک است.
کفپوش ورزشی گرانولی این کفپوش دارای ضربه گیری بالایی است و ایمنی کودکان در حین بازی و جست و خیز را فراهم می کند.
کفپوش ورزشی گرانولی کفپوش مهدکودک قابلیت شستشو نیز دارد و در هر زمان که نیاز باشد می توانید آن را با آب و مواد شوینده شستشو دهید.
کفپوش ورزشی گرانولی این کفپوش بسیار سبک است و به آسانی می توانید آن را حمل و یا جابجا کنید.
کفپوش ورزشی گرانولی تاتامی مهدکودک قیمت مقرون به صرفه ای دارد و در ضخامت های مختلف از ۱۰ تا ۵۰ میلی متر تولید و عرضه می شود.

کفپوش ورزشی تاتامی

فروش کفپوش مهدکودک

با مقایسه ای بین قیمت کفپوش کودک در سایت های اینترنتی و قیمت کفپوش کودک در دیگر بازارها، خریداران خرید اینترنتی کفپوش کودک را به دلیل مزایای آن در اولویت قرار می دهند. با انتخاب مرکز اینترنتی معتبر می توان خریدی آسان و مدرن را تجربه کرد.
بازرگانی ما به عنوان نمایندگی فروش کفپوش مهدکودک با قیمت روز در فضای حقیقی و اینترنتی به صورت آنلاین و شبانه روزی در حال فعالیت است.

خدمات ما

خدمات ما

جهت دریافت اطلاعات در مورد قیمت و نحوه ی خرید کفپوش کودک، می توانید در هر زمان از طریق تماس تلفنی یا تلگرامی با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

فروش کفپوش مهدکودک

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

مطلب پیشنهادی

فروشنده کفپوش تاتامی ۱۰ میل اتاق کودک

فروشنده کفپوش تاتامی 10میل اتاق کودک با ارایه کلیه اطلاعات مربوط به کفپوش از قبیل درجه کفپوش، ابعاد کفپوش و... به خریدار برای یک خرید مناسب و رضایت بخش کمک می ن

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام