بازار ورزشی تابان
شنبه , اردیبهشت ۱ ۱۴۰۳
خانه / تاتامی / فروش مستقیم تاتامی رزمی درجه یک

فروش مستقیم تاتامی رزمی درجه یک

فروش مستقیم تاتامی رزمی درجه یک از طریق سایت اینترنتی که در اختیار شما قرار داده میشود به آسان ترین شکل انجام گرفته و شما دیگر نیازی به مراجعه حضوری برای خرید این محصول را نخواهید داشت و شما این محصول را در رنگ بندی های بسیار متنوع و ارسال رایگان آن دریافت می نمایید که در اینجا قطعاً صرفه با مشتریان عمده این محصول خواهد بود.

فروش مستقیم تاتامی رزمی درجه یک

بررسی ضخامت انواع کفپوش تاتامی

بررسی ضخامت انواع کفپوش تاتامی کفپوش تاتامی مرغوب از بهترین فوم که با نام ایوا میباشد تولید شده و بدون شک یک ضربه گیر تمام عیار و جلوگیری کننده از صدمات بسیار جبران ناپذیر میباشد به همین دلیل اهمیت آن فوق العاده بوده و بدون این کفپوش ها آسیب های جدید به کسانی که در سالن های ورزشی فعالیت می نمایند وارد می گردد.

البته شما به این نکته دقت داشته باشید که این کفپوش های مخصوص سالن های ورزشی نبوده و در بسیاری از پارک ها و کودکستان ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد چرا که کودکان نیز به دلیل بدن ضعیف، مفاصل و استخوان های بسیار نرم در معرض آسیبهای جدی قرار دارند به همین دلیل استفاده از کفپوش تاتامی نرم و بادوام از بسیاری از آسیب ها جلوگیری می نماید.

همین دلایل باعث شده تا وزارت ورزش و جوانان و همچنین ارگان‌هایی مثل شهرداری ها این محصول را به صورت عمده ای و با ضخامت مناسب خریداری و آن را در مکان‌های یاد شده استفاده نمایند که هم رنگ بندی آن بسیار متنوع است و هم ضخامت بالای آن باعث شده تا کمترین ضربه در هنگام افتادن بر روی زمین به انسان وارد گردد.

همچنین ضخامت استاندارد این تاتامی ها باعث شده تا بسیاری از مسابقات کشوری و جهانی بر روی این محصول برگزار گردد که این نشان از کیفیت بسیار بالا، رنگ بندی های بسیار متنوع و جنس درجه یک این محصول دارد که البته از فروش مستقیم و بدون واسطه آن نمیتوان غافل شد چرا که در این صورت قیمت تمام شده این محصول بسیار کاهش می یابد.

مرجع‌ خرید تاتامی رزمی درجه یک

مرجع‌ خرید تاتامی رزمی درجه یک مشتریان عزیز میتوانند جهت سفارش کفپوش رزمی درجه یک این محصول را مستقیماً و از طریق سایت اینترنتی اعلام شده از مرجع خرید آن دریافت نمایند که در اینجا شما تاتامی رزمی درجه یک و صادراتی را با قیمت تولیدی آن دریافت می نمایید که برای شما صرفه اقتصادی بسیاری دارد.

نرمی فوق‌العاده، ضخامت استاندارد، حمل و نقل آسان، دوام بالا و ارسال آن به صورت مستقیم و بدون واسطه آن موجب شده تا علاوه بر مشتریان داخلی بسیاری از مشتریان خارجی نیز برای خرید این محصول اقدام نمایند که این نشان از کیفیت بسیار بالای محصول و قدرت بالای مرجع عرضه کننده آن برای معرفی به کشورهای منطقه بوده است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

مطلب پیشنهادی

فروش مستقیم تاتامی مهدکودک

تاتامی مهدکودک یا همان کفپوش مخصوص دارای مدل های گوناگون میباشد که با استفاده از مواد نانو و همچنین مواد مصنوعی به میزان انبوه در سایز و ابعاد گوناگون با رنگبند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام