بازار ورزشی تابان
جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / کفپوش گرانولی / فروش عمده کفپوش گرانولی فضای باز

فروش عمده کفپوش گرانولی فضای باز

فروش عمده کفپوش گرانولی فضای باز توسط بسیاری از شرکت های تولید این نوع محصول انجام می شود. این نوع کف پوش به دلیل جنس مقاومی که دارد بسیار مورد توجه مصرف کنندگان است. در بازار برای جلب رضایت خریداران فروش ویژه این محصول توسط تولید کنندگان انجام می شود تا خریداران با این محصول آشنا شده و اقدام به خرید کنند.

این نوع کف پوش ها بیشتر برای فضای باز،  پارک ها و زمین های بازی و غیره… کاربرد دارد.

فروش عمده کفپوش گرانولی فضای باز

ویژگی های مناسب ترین کفپوش برای فضای باز

ویژگی های مناسب ترین کفپوش برای فضای باز کفپوش گرانول یا پلاستیکی برای پوشاندن سطوح باز و به خصوص فضاهای ورزشی کاربرد دارد. ویژگی های مناسب ترین کفپوش برای فضای باز به شرح زیر است. به این نوع کفپوش ها کفپوش  ورزشی ، ضربه گیر و پارکی نیز می گویند. با توجه به وزن بسیار زیاد آن هنگام چیده شدن کنار هم از جای خود تکان نمی خورد. و به علت انعطافی که دارد ضربه گیر بسیار مناسبی برای فصای باز و مخصوصا زمین بازی کودکان است.

گاهی اوقات برای استحکام بیشتر این محصول آن را با چسب و یا پیچ و مهره به زمین ورزشی وصل می کنند. این نوع کف پوش ها طوری ساخته شده اند که مقاومت بالایی در برابر ضربات سنگین را دارد‌. و همچنین بسیار مقاوم در برابر نور خورشید و سرمای زیاد هستند‌. این محصول به دلیل کیفیت خیلی خوب که دارد می توان از آن برای سالن های ورزشی مهد کودک ها و خانه های بازی بچه ها استفاده کرد. کفپوش های تولید شده در بازار با قیمت های متفاوتی عرضه می شود واین بستگی به جنس محصول و موارد استفاده از آن را دارد. 

مرکز خرید انواع کفپوش گرانولی فضای باز

مرکز خرید انواع کفپوش گرانولی فضای باز در مرکز خرید انواع کفپوش گرانولی فضای باز، انواع محصولات تولید شده به نمایش گذاشته می شود تا خریداران با این نوع محصول آشنا شده و اقدام به خرید کنند. این مراکز به صورت ویژه طرح هایی برای فروش کفپوش گرانولی اجرا می کنند. و با قیمت مناسب تری آن را عرضه می کنند. برای خرید کفپوش گرانولی از این مراکز می توانید با حضور در فروشگاه های عرضه این محصول  به صورت مستقیم جنس مورد نظر را دیده و اقدام به خرید کنید.

و یا از طریق سایت های عرضه این محصولات خرید خود را سفارش داده و محصول را بدون هیچ درد سری درب منزل دریافت کنید. این مراکز برای راحتی کار خریداران سایت هایی را راه اندازی کرده اند تا مشتری ها بتوانند این محصولات را با هم مقایسه کرده و همچنین با قیمت مناسب تری آن را خریداری کنند. 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

مطلب پیشنهادی

تولید انبوه کفپوش گرانولی سالن بدنسازی

کفپوش گرانولی سالن بدنسازی و ضخامت های متفاوتی تولید می شود این نوع کفپوش ها به قیمتی مقرون به صرف دارند و در رنگ‌های متفاوتی به بازار عرضه می شود. این نوع کفپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام