بازار ورزشی تابان
شنبه , اردیبهشت ۱ ۱۴۰۳
خانه / استپ ورزشی / فروش استپ ایروبیک با مناسب ترین قیمت

فروش استپ ایروبیک با مناسب ترین قیمت

فروش استپ ایروبیک با مناسب ترین قیمت در رنگ ها و ضخامت های مختلف توسط بزرگترین مرکز فروش استپ ایروبیک درجه یک به انجام می رسد.
آیا می دانید که از طریق کدام نمایندگی های فروش استپ ایروبیک در بازار می توانید تنوع زیادی از رنگبندی های استپ ایروبیک را با قیمت مناسب تر و کیفیت تضمین شده خریداری کنید؟ در ادامه به این مسائل خواهیم پرداخت.

سفارش استپ ایروبیک

تاریخچه استپ ایروبیک

استپ ایروبیک که امروزه به ورزش بسیار محبوبی تبدیل گشته است.برای اولین بار در دهه ی ۱۹۸۰ و به صورت دقیق تر در سال ۱۹۸۶ میلادی در آمریکا ابداع شده است.در واقع استپ ایروبیک که یک برنامه حرکتی برای تناسب اندام می باشد، نام خود را از وسیله ی مورد استفاده اش یعنی استپ که در انگلیسی به معنای پله می باشد گرفته است. یعنی فرد در این ورزش یک پله می خرد و با آن به ورزش می پردازد.

فروش استپ ایروبیک

مزایای استپ ایروبیک

  • استپ ایروبیک یک ورزش هوازی  است و این ورزش در زمینه ی سوختن چربی و قدرتمند نگه داشتن  عضلات بدن فعالیت می کند.
  • این ورزش از یک سری حرکات که تا حدودی می توان گفت شبیه رقص است تشکیل شده است که ورزشکار در همان پله یا استپ به انجام حرکات ساده تا پیشرفته همراه با موسیقی می پردازد که پایه ی این حرکات بالا و پایین رفتن بر روی تخته استپ میباشد.
  • این ورزش را می توان به طور فردی یا گروهی, در گرو ه های کوچک و اغلب در سالن های ورزشی یا به علت اشغال فضای کم درخانه انجام داد و ممکن است باعث ایجاد انگیزه در دیگر اعضای خانواده گردد.
  • این ورزش نقاط مختلف بدن از جمله دست ها،پاها، باسن و کمر را درگیر میکند فرد در انجام این حرکات که به طور متوسط  نیم ساعت الی چهل و پنج دقیقه طول می کشد، و زمان انجام آن بستگی به سطح  و شدت ورزش دارد.
  • در این ورزش، فرد استپ را که به آن استپ ورزشی, استپ باشگاهی ، استپ ایروبیک و یا تخته استپ می گویند را جلوی خود قرار می دهد و با آن به انجام تمرینات مختلف می پردازد.
  • البته در انجام این نوع ورزش شخص مبتدی می بایست از حرکات ساده شروع کرده و زمانی که تجربه اش در این زمینه بیشتر شد.حرکات سخت تر و پیشرفته تر را انجام دهد .
  • یکی دیگر از مزایا و فواید انجام حرکات استپ این است که به علت درگیر بودن نقاط مختلف ، باعث افزایش انعطاف پذیری بدن می گردد.شایان ذکر است که ورزش هوازی یک روش اثبات شده برای کمک به جلوگیری از دیابت نیز می باشد.

خرید استپ فومی

به کدام مراکز فروش استپ ایروبیک می توان اطمینان کرد؟

سوالی که شاید از شناخت یک استپ ایروبیک درجه یک و مرغوب مهم تر بوده، شناخت نمایندگی ها و مراکز فروش معتبر در بازار است.
درست است که استپ ایروبیک قیمت ارزانی دارد، اما خرید آن با کیفیت درجه یک و مرغوب، نیازمند به شناخت این نمایندگی های معتبر می باشد.
در اینصورت است که تولیدی های محصولات فومی ورزشی می توانند با تولیدات بهتر و باکیفیت تر، نرخ فروش بسیار بالاتری را تجربه نموده باشند.
پیشنهاد ما خرید از مراکز فروشی هست که با تولید کنندگان تخته استپ در ارتباط بوده و با حذف واسطه ها، قیمت واقعی را ارائه می نمایند.

خرید عمده استپ فومی

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

مطلب پیشنهادی

خرید تخته استپ ورزشی ارزان

خرید تخته استپ ورزشی ارزان

خرید تخته استپ ورزشی ارزان چطور ممکن است؟ خرید و فروش انواع تخته استپ ورزشی …

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام