بازار ورزشی تابان
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / تاتامی / صادرات عمده تاتامی مهدکودک

صادرات عمده تاتامی مهدکودک

تاتامی مهدکودک، یک از مناسب‌ترین کفپوش‌های انتخابی در محیط‌هایی است که افراد فعال از جمله کودکان، ورزشکاران و افراد فعال دیگر در آن تردد دارند و می‌تواند شرایطی ایمن و بهداشتی را برای بازی کودکان به وجود بیاورد و خیال والدین و مربیان مهد را از فعالیت‌ها و بازیان متنوع و پر جنب و جوش کودکان تا حد زیادی آسوده کند و از آنجایی که این شرایط در همه کشور‌ها وجود دارد، بخش اعظمی از این تولیدات تاتامی به کشور‌های دیگر صادر می‌شود تا همگان بتوانند در سراسر دنیا از این کفپوش پر کاربرد استفاده کنند

صادرات عمده تاتامی مهدکودک

مختصری درباره انواع کفپوش تاتامی

مختصری درباره انواع کفپوش تاتامی کفپوش تاتامی دارای انواع مختلفی می‌باشد که بسته به کاربرد و مکان قرارگیری آن دارای اشکال و رنگ‌بندی‌های متنوع و جذابی است که در این بخش به اختصار در مورد ویژگی‌ها و انواع کفپوش تاتامی صحبت می‌کنیم.

یکی از بهترین مزایایی که این کفپوش را مناسب مکان‌های پر جنب و جوش می‌کند، ضربه گیر بودن آن است. این کفپوش‌ها بسیار انعطاف پذیر و نرم می‌باشند که می‌توانند تا حد بسیار زیادی شدت ضربات مختلف از جمله بازی و فعالیت‌های ورزشی را کاهش دهند.در این میان تاتامی رزمی و تاتامی مهدکودک بالاترین ضربه گیری را در میان دیگر کفپوش‌های تاتامی دارا می‌باشند و با ورود این کفپوش‌ها در این مراکز، آسیب‌ها و صدمات کودکان و ورزشکاران تا حد زیادی کاهش پیدا کرده است.

از طرفی این کفپوش‌ها دارای لایه‌های متعددی می‌باشند که علاوه بر ضربه گیری، می‌توانند از خروج سر و صدا در این مکان‌ها به بیرون خود‌داری کنند و به نوعی عایق خوبی برای صدا باشند. همانطور که واضح است، مهدکودک‌ها مملو از صدای کودکان و جیغ و شادی آن‌ها می‌باشد و این حجم از صدا می‌تواند در منازل و یا ساختمان‌های کنارشان آزاردهنده باشد؛ که در این شرایط استفاده از کفپوش تاتامی یک الزام به حساب می‌آید.

افتادن و سُر خوردن از عادی‌ترین و معمول‌ترین اتفاقاتی است که در محیط‌های کودکانه و ورزشی به وجود می‌آید و داشتن رویه عاج دارد و فاقد گوشه‌های تیز و برنده از نکات ضروری است که یک کفپوش با کیفیت و استاندارد باید داشته باشد. کفپوش‌های تاتامی دارای رویه و زیری عاج دار می‌باشند که تا حد زیادی مانع زمین خوردن و سُرخوردگی افراد بخصوص کودکان می‌شود.

همچنین این کفپوش‌های تاتامی دارای رنگبندی‌های متنوع و شاد هستند که از رنگ‌های ثابت و قابل شست و شو استفاده شده و همه افراد بدون نگرانی از پس دادن رنگ و ایجاد حساسیت پوستی، می‌توانند از این کفپوش استفاده کنند.

خرید ارزان تاتامی مهدکودک

خرید ارزان تاتامی مهدکودک قیمت مناسب کفپوش تاتامی مهدکودک و ویژگی‌های مثبت آن، سبب شده تا به یکی از پر فروش‌ترین و محبوب‌ترین کفپوش‌های چند سال اخیر تبدیل شود و متقاضیان زیادی در پی خرید این محصول از سراسر ایران و همچنین کشور‌های دیگر داشته باشد. در حال حاضر امکان خرید مستقیم این کفپوش از تولیدکنندگان آن فراهم شده است و خریداران می‌توانند انواع کفپوش از جمله کفپوش تاتامی، کفپوش گرانول، کفپوش رولی طرح کودک را با برند تابان فوم خریداری کنند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

مطلب پیشنهادی

فروش مستقیم تاتامی مهدکودک

تاتامی مهدکودک یا همان کفپوش مخصوص دارای مدل های گوناگون میباشد که با استفاده از مواد نانو و همچنین مواد مصنوعی به میزان انبوه در سایز و ابعاد گوناگون با رنگبند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام