بازار ورزشی تابان
پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳
خانه / کفپوش رولی / خرید کفپوش رولی مخصوص مهدکودک از تولید کننده

خرید کفپوش رولی مخصوص مهدکودک از تولید کننده

خرید کفپوش رولی مهدکودک به صورت مستقیم از تولید کننده بسیار به صرفه و اقتصادی می باشد. کفپوش های مخصوص مهدکودک در رنگ ها و مدل های زیبا و جذاب تولید می شود. کفپوش های مناسب برای مهدکودک علاوه بر زیبایی باید از پارمتر های دیگری نیز برخوردار باشد که در ادامه به آن می پردازیم.

خرید کفپوش رولی مخصوص مهدکودک از تولید کننده

ارائه مستقیم کفپوش های تاتامی رولی

ارائه مستقیم کفپوش های تاتامی رولیکفپوش تاتامی به دلیل زیبایی و  انعطاف پذیری امروزه در مکانهایی که امکان برخورد افراد با زمین وجود دارد بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، مکان هایی چون اتاق کودک، سالن های ورزشی، اتاق‌ها و پارک های بازی و …

کفپوش تاتامی به گونه ای طراحی شده است که اگر کسی از ارتفاع ۳ متری روی آن بپرد هیچ گونه آسیب و صدمه ای به او وارد نمی شود. روی سطح کفپوش های تاتامی نوعی آج وجود دارد که مانع سرخوردن آن می شود. این کفپوش ها در ضخامت های متنوعی و برای کاربرد های مختلفی تولید می شوند. برای مثال تاتامی ۲۰ میلی متر برای کودکان و نوجوانان و تاتامی‌های ۲۵ و ۳۰ میلی‌متری از ۵۰ تا ۸۰ کیلوگرم وزن را می‌توانند تحمل کنند. اما تاتامی ۴۵ میلی‌متری از ۸۰ تا ۱۴۰ کیلوگرم وزن را تحمل می‌کند.

نحوه تمیز کردن کفپوش های تاتامی بسیار راحت بوده و با یک پارچه مرطوب به آسانی تمیز می شود این محصول ضد آب باست و آب در آن نفوذ نمی کند و از پوسیده شدن آن جلوگیری می کند.

از دیگر ویژگی های مهم کفپوش های تاتامی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. جنس نرم و انعطاف پذیر
  2. تنوع در رنگ
  3. بهداشتی بودن
  4. نصب و جابه جای آسان
  5. شستشوی آسان و عدم‌تغییر رنگ و اندازه در موقع شستشو
  6. دارای ضخامت های مختلف
  7. دو روی آن دارای آج است یعنی از هر دو طرف آن‌ها می‌توان استفاده نمود.
  8. مقاومت در برابر ساییده شدن
  9. مقاوم در برابر نور خورشید
  10. مناسب برای فضاهای باز و بسته
  11. مقاومت در برابر سرما و گرمای محیطی

    کفپوش رولی کرج را می توانید به صورت مستقیم از تولید کننده با قیمت مناسب تهیه نمایید. وبه راحتی در مکان مورد نظر نصب نمایید.

قیمت بهترین کفپوش رولی طرح سنگ

کفپوش های رولی از مواد اولیه مرغوب و بهداشتی تهیه شده است. این نوع از کفپوش ها بسیار مقاوم و با دوام می باشد و برای مکان های پررفت و آمد مسکونی، تجاری و ورزشی بسیار مناسب می باشد این کفپوش ها در طرح ها و مدل های مختلفی تولید می شود از جمله نقطه ای ، طرح چوب و طرح سنگ .

علاوه بر کفپوش های رولی کفپوش های پازلی نیز در بازار وجود دارد که هنگام خرید شاید شما را دچار ترید کند که خرید کدام نوع می تواند بهتر باشد؟ باید گفت که هرکدام از این دو نوع خصوصیات خواص خود را دارنو با توجه به مکانی که می خواهید آن را نصب کنید باید اقدام به خرید آن کنید. برای مثال بهتر است برای مکان هایی که مساحت آن زیاد است از کفپوش ها رولی استفاده شود چرا که باعث صرفه جویی در زمان و هزینه خرید شود. از طرفی نیاز به برش کفپوش
گرانولی را تا حد زیادی پایین می آورد.زیرا شما می توانید قبل از خرید
کفپوش گرانولی ابتدا محیط خود را اندازه گرفته و در هنگام خرید، دقیقا رول
هایی با آن سایز خریداری کنید.

قیمت کفپوش های رولی طرح دار به عوامل مختلفی از جمله:

  • ابعاد و اندازه خریداری شده کفپوش
  • برند تولید کننده
  • ایرانی باشد یا خارجی
  • کیفیت و طول عمر
  • ضخامت
    بستگی دارد. اگر شما تصمیم به خرید کفپوش طرح دار ارزان دارید با مراجعه به مراکز معتبر و عمده که به صورت مستقیم با تولید کننده در ارتباط هستند می توانید این محصول را تهیه کنید. و از تخفیف های ویژه ای برخوردار شوید.

جدیدترین مدل های کفپوش مهدکودک در شیراز

جدیدترین مدل های کفپوش مهدکودک در شیرازکفپوش های مهدکودک در انواع و برند های مختلف تولید می شود. یکی از برند های با کیفیت برند تابان می باشد . چرا که در هنگام تولید کفپوش تابان از بهترین مواد اولیه و بهداشتی استفاده می شود. کفپوش تابان دارای خاصیت ارتجاعی و انعطاف پذیری بسیار بالایی می باشد و احتمال اینکه کودک هنگام زمین خوردن دچار آسیب شود بسیار کم می باشد 

کفپوش تابان دارای گواهینامه بهداشتی بوده و سازگاری کامل با پوست کودکان را دارد و به دلیل عدم وجود پرز، مواد زائد، سطوح خراشنده و نرم و یکدست بودن به پوست کودکان هیچ گونه آسیبی وارد نمی کند. و همچنین این کفپوش ها به راحتی نصب می شوند و قابلیت جابه جایی راحتی دارند

اگر بخواهیم به صورت تیتر وار مهم ترین ویژگی های کفپوش مناسب برای مهدکودک را بیان کنیم به شرح زیر می باشد

  • رنگبندی شاد و متنوع
  • قابلیت نصب سریع و آسان
  • نظافت آسان
  • بهداشتی بودن و سازگار با پوست کودکان

    در فروشگاه های شیراز انواع مدل های جدید و باکیفیت کفپوش مخصوص مهدکودک ارئه می شود. کفپوش مهدکودک قیمت های مختلفی دارد که بسته به کیفیت و طرح آن متفاوت می باشد.

تولید کننده بزرگ دیوارپوش های تابان

  1. دیوار پوش های تابان از جنس فوم مرغوب و بهداشتی هستند که ارتفاعی از دیوار را می پوشانند و در واقع مانند نوعی ضربه گیر عمل می کنند. تولید دیوارپوش های تابان با استفاده از مواد اولیه مرغوب و پیش رفته ترین دستگاه های روز دنیا انجام شده اند.

    دیوارپوش های تابان نوعی کالای ایرانی باکیفیت می باشد که شما ضمن اینکه یک محصول درجه یک خریداری می کنید کمک بزرگی نیز به اقتصاد کشور خواهید کرد. این دیوارپوش ها معمولا در مهدکودک ها و دبستان ها که احتمال برخورد و آسیب کودکان زیاد است مورد استفاده قرار می گیرد.

    دیوارپوش های تابان در دو نوع رولی و پازلی در بازار موجود می باشد که بسته به سلیقه و مساحت مکان مورد نظر می توان آن را تهیه کرد.

    از مهم ترین مزایای دیوار پوش های تابان می توان موارد زیر را بیان کرد:

    1. جزء جدیدترین دیوارپوش ها هستند.
    2. دارای قابلیت شستشو به کمک مواد شوینده می باشند.
    3. عایق صوتی و حرارتی هستند.
    4. مناسب برای پوشش دیوارهای مهدکودک و سالن های ورزشی و تالارها و هتل و آرایشگاه ها هستند.
    5. قابلیت نصب سریع و آسان بدون نیاز به نصاب
    6. انعطاف پذیری بالا
    7. دارای خاصیت آنتی باکتریال
    8. عایق رطوبت

      دیوارپوش های تابان در طرح و رنگ های مختلفی عرضه می شوند ومی توانند تغییرات مثبتی را در دکوراسیون داخلی ایجاد نمایند از این رو
      بهتر است شما برای ایجاد تنوع در طراحلی داخلی مکان های اداری و منازل از
      این پنل های دیواری استفاده نمایید. بهتر است از این دیوار پوش ها در مکان هایی که اجسام تیز و برنده وجود دارد استفاده نشود زیرا که به راحتی آسیب می بیند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

مطلب پیشنهادی

نمایندگی صادراتی کفپوش رولی مهدکودک

نمایندگی صادراتی کفپوش رولی مهدکودک یکی از بهترین ها است و در عرصه های تولیدی کف پوش و تاتامی یکی از شناخته شده ترین ها است. مهد های کودک همیشه در پی خرید اقلام

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام