بازار ورزشی تابان
چهارشنبه , اردیبهشت ۵ ۱۴۰۳
خانه / کفپوش ورزشی تاتامی / خرید کفپوش تاتامی ۱۰ میل اتاق کودک

خرید کفپوش تاتامی ۱۰ میل اتاق کودک

ارزان ترین قیمت خرید کفپوش تاتامی اتاق کودک را می توانید از ما دریافت کنید. این شرکت یکی از مراکز خرید انواع کفپوش تاتامی ۱۰ میل در مدل ها و سایز های مختلف در بازار های داخلی ایران است که می تواند این محصولات را در حجم عمده به فروش برساند. همانطور که می دانید کفپوش تاتامی علاوه بر دارا بودن ظاهری زیبا و شیک دارای ایمنی بسیار بالایی برای اتاق کودکان می باشد. به همین دلیل فروش بالایی نسبت به سایر کفپوش ها دارند.

خرید کفپوش تاتامی 10 میل اتاق کودک

مشخصات ایمن ترین کفپوش برای اتاق کودک

مشخصات ایمن ترین کفپوش برای اتاق کودک اگر بخواهیم برای اتاق کودک کفپوشی نرم و ایمن انتخاب کنیم بهترین گزینه کفپوش های تاتامی می باشند. این کفپوش ها نوعی عایق حرارتی می باشند و با استفاده از فوم نرم و قابل انعطاف تولید شده اند که همین امر موجب ایمن بودن آن ها شده است.

انواع کفپوش های تاتامی دارای طرح و رنگ های مختلفی می باشند که علاوه بر این، از نظر ضخامت و سایز نیز با یکدیگر متفاوت هستند. این کفپوش ها برای مکان هایی که نیاز به پوشش نرم و ایمن دارند مانند اتاق کودک، بیشترین کاربرد را دارند.

کفپوش تاتامی به دلیل بدون پرز بودن کاملا بهداشتی و ضد حساسیت است و با توجه به مدل پازلی که دارند به سادگی جابه جا و نصب می شوند، همچنین به دلیل ضد آب بودن به سادگی با یک دستمال معمولی تمیز می شوند، پس بهترین انتخاب برای اتاق کودک هستند.

فروش کفپوش تاتامی اتاق کودک با بهترین قیمت

فروش کفپوش تاتامی اتاق کودک با بهترین قیمت قیمت کفپوش تاتامی اتاق کودک بر اساس عوامل مختلفی از جمله ابعاد و ضخامت آن ها می تواند متغیر باشد. شما خریداران عزیز می توانید کفپوش تاتامی ۱۰میل را با بهترین قیمت از طریق ارتباط با واحد فروش ما تهیه نمایید. 

این سایت به عنوان بهترین فروشنده انواع کفپوش های تاتامی پازلی، انواع محصولات مرغوب و درجه یک خود را به صورت عمده و با قیمت مناسب به فروش می رساند. انواع محصولات ما به صورت آنلاین، برای صرفه جویی در وقت و هزینه خریداران به فروش می رسند. فروش آنلاین این کفپوش های با کیفیت و زیبا، دارای مزایای زیادی می باشد از جمله: 

  • از اتلاف وقت خودداری می شود 
  • خرید راحت و آسان 
  • تحویل سریع در هر نقطه از کشور 
  • دسترسی مداوم 

شرایط فروش مستقیم کفپوش تاتامی از طریق این سایت برای خریداران فراهم شده است. مهمترین عامل برای خریداران، کیفیت و قیمت این محصولات می باشد. به همین دلیل، خرید مستقیم به خریداران عمده به شدت توصیه می شود چرا که این محصولات در این نوع معاملات دارای بهترین قیمت ها می باشند. 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

مطلب پیشنهادی

قیمت تاتامی 10 میل

نرخ آخرین قیمت تاتامی ۱۰ میل

قیمت تاتامی ۱۰ میل در بازار، بسته به کیفیت آن متغیر می باشد. اگر قصد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام