بازار ورزشی تابان
جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / تخته استپ / خریدار عمده انواع تخته استپ در بازار کرج

خریدار عمده انواع تخته استپ در بازار کرج

خریدار تخته استپ، در سال نو از تخفیفات ویژه بهره مند خواهد شد. این محصول یک تخته است که بر روی آن می توانید حرکات مختلف ورزشی را انجام دهید. خریدار عمده انواع تخته استپ در بازار می تواند انواع این محصولات را با قیمت های پایین تهیه نماید.

خریدار عمده انواع تخته استپ در بازار کرج

مراکز فروش تخته استپ در انواع مختلف

مراکز فروش تخته استپ در انواع مختلفمراکز فروش تخته استپ، انواع مختلف این وسیله را به مشتریان گرامی عرضه می کنند. قیمت تخته استپ فومی و دیگر تخته استپ ها، با توجه به کیفیت و اندازه و نوع تخته متفاوت است. با تخته استپ فومی ایروبیک بیشتر آشنا شوید.

تخته استپ ایروبیک فومی همانطور که از اسمش مشخص است تخته‌ای می باشد که جهت ورزش هوازی یا همان ایروبیک مورد استفاده قرار می گیرد.
در ابتدا این تخته‌ها تنها از جنس چوب تولید می‌شدند ولی بعدها ماده اولیه به فوم تغییر پیدا کرد. فوم به دلیل نرم بودن و همچنین مقاومت بالایی که دارد ماده اولیه خوبی برای تولید این محصولات است.
ورزش کردن با تخته استپ ایروبیک دارای مزایای بسیاری است، به همین خاطر در بیشتر باشگاه‌ ها از آن استفاده می‌ شود. اما آیا می دانید این تخته‌ ها چند نوع دارند؟ در متن زیر با انواع تخته استپ بیشتر آشنا شوید:

تخت استپ هایی که امروزه تولید می شوند، بیشتر از فایبر گلاس و فوم هستند. تخته استپ‌ های فومی نیز بر اساس ارتفاع و تعداد لایه‌ ای که دارند دسته بندی می گردند. تولید های انواع تخته استپ به صورت ذیل است: 

  • تخته های استپ با سه لایه
  • تخته های استپ با چهار لایه
  • تخته های استپ با پنج لایه

 

مسلماً ورزشکارانی که می خواهند گام‌ های بلندتری برداشته و حرکات سنگین‌ تری انجام دهند باید تخته استپ ایروبیک با تعداد لایه بیشتر را خریداری نمایند. این تخته‌ها در دو نوع ساده و ماساژور نیز تهیه می گردند. حالت ماساژوری این محصول دارای برآمدگی و دندانه‌ هایی است که حالت ماساژ را دارد. 

آیا می دانید چرا از فوم برای تهیه تخته استپ استفاده می کنند. یکی دیگر از دلایلی که از فوم در ساخت تخته استپ فومی استفاده می‌شود، تنوع رنگی آن است.
با انواع رنگ‌ های تخته استپ فومی بیشتر آشنا شوید. رنگ‌ هایی که می‌ توان برای ساخت این تخته‌ ها استفاده نمود، تنوع زیادی دارند.
حتی می‌ توان بر اساس سلیقه‌ی مشتری، تخته‌ هایی با رنگ‌ های دلخواه را تولید کرد. این ویژگی برای باشگاه‌ ها و تیم‌ های ورزشی که همراه یکدیگر تمرین می‌ کنند، اهمیت به سزایی دارد.

با اندازه های تخته استپ ایروبیک فومی بیشتر آشنا شوید. اشغال فضای کم یکی از مواردی است که در مورد هر وسیله‌ی ورزشی، برای ورزشکاران و باشگاه ها مهم است.
به خصوص برای افرادی که در باشگاه ورزش می‌ نمایند، اینکه وسیله‌ی ورزشیشان فضای کمتری را اشغال کند، اهمیتی دو چندان پیدا می‌ کند، به همین دلیل است که تخته استپ فومی، در سایز های مختلف تهیه می گردد.
اگر دوست دارید از این تخته‌ ها در منزل استفاده کنید، هم نیاز به تخته‌ای خواهید داشته که مناسب خودتان باشد. می‌ توانید از تأمین کننده‌ای که هم سایز و هم تعداد لایه را بر اساس نیاز شما تولید می‌ کند، محصول مناسبتان را خریداری نمایید.

قیمت روز استپ ورزشی تابان

قیمت روز استپ ورزشی تابان با نوساناتی همراه است. این استپ ها از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردارند. تخته استپ فایبرگلاس نیز یکی دیگر از انواع تخته های ورزشی به شمار می رود. این محصول شرایطی برای تمرینات سالم فراهم می نماید. برای اجتناب از حادثه یا زخمی شدن، رعایت نکات زیر هنگام استفاده از تخته استپ ضروری است:

  1. تخته استپ را به درستی در کف زمین قرار دهید. تخته را در مقابل خود، با رعایت فاصله مناسب از دیگران قرار داده و دقت کنید که تخته به درستی روی پایه اش قرار گرفته باشد. ارتفاع تخته را متناسب با سطح مهارت خود تنظیم نمایید.
  2. هنگام استفاده از انواع تخته استپ ها از کفش مناسب استفاده کنید. کفشی تهیه کنید که قوزک پایتان را هنگام تغییر در جهات مختلف محافظت نماید. کفش باید از شدت فشار هنگام پرش در جهت های مختلف، بکاهد.
  3. هنگام تمرین آب کافی بنوشید. برای جلوگیری از افزایش بیش از حد دمای بدنتان، هر ۱۰ الی ۱۵ دقیقه، ۲ تا ۳ جرعه آب میل کنید.

خریدار تخته استپ بدنسازی ساده

خریدار تخته استپ بدنسازی سادهقیمت استپ ایروبیک با توجه به فوایدی که دارد ارزان است. آیا تا به حال اسم تخته استپ ایروبیک به گوشتان خورده است؟ اگر می‌ خواهید ورزش کنید و بدن متناسبی داشته باشید، شاید زمانش رسیده باشد، بیشتر با این وسیله آشنا گردید.

تخته استپ ایروبیک فواید متنوع و تاثیرگذاری بر روی سلامتی و تناسب اندام دارد. از جمله فواید استپ می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • افزایش سلامت قلب و عروق
  • سلامت روانی
  • افزایش مقاومت استخوان‌ ها 
  • افزایش قدرت عضلات  

تولید انواع تجهیزات ورزشی در شرکت تابان

تولید انواع تجهیزات ورزشی در شرکت تابان با استفاده از تکنولوژی های روز صورت می گیرد. فروش تخته استپ فوم با تخفیفات ویژه همراه است. از فواید استفاده از تخته استپ ایروبیک فومی عبارتند از:

افزایش سلامت قلب و عروق: طبق تحقیقات انجام شده روی حرکات ورزشی با استفاده از تخته استپ ایروبیک فومی، هر یک ساعت ورزش استپ برابر با ۱۱ کیلومتر دویدن است، نه ۱۱ کیلومتر پیاده روی ساده، بلکه منظور دویدن با سرعت بالا است. انجام حرکات ورزشی با این تخته‌ ها برای به کار انداختن قلب و شش‌ هایتان فوق العاده است. چند حرکت ساده استپ ایروبیک، قلب و عضلات شما را قوی‌ تر خواهد کرد تا بهتر فعالیت کنید و قلبتان خون را راحت‌ تر به تمام نقاط بدن پمپاژ نماید.

حرکات استپ ایروبیک باعث خواهد شد، عضلات شما قدرت بیشتری داشته باشند، سریع‌ تر رشد کنند و سریع تر بازیابی  شوند. به همین دلیل، استفاده از این وسیله توسط مربیان باشگاه‌ های بدنسازی نیز توصیه می‌ گردد.

با نکاتی مفید راجع به ورزش با استپ آشنا شوید. استپ که در سال ۱۹۸۶ در آمریکا ابداع گردید. امروزه از ورزش های بسیار محبوب به شمار می رود.
این برنامه حرکتی تناسب اندام، نام خود را از وسیله مورد استفاده اش در زبان انگلیسی گرفته است. این روزها استفاده از استپ، در اغلب سالن های ورزشی توصیه می شود.
یک کلاس استپ به طور متوسط و بسته به سطح آن ۳۰ الی ۴۵ دقیقه طول می کشد. این ورزش اغلب در سالن، در گروه های کوچک و با موسیقی ریتم دار انجام می گیرد. 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

مطلب پیشنهادی

بازار فروش تخته استپ ارزان قیمت در تهران

همه افراد برای سالم نگه داشتن بدن خود، نیاز دارند تا ورزش را به طور مرتب و حتی روزانه انجام دهند. هر فرد برای انجام دادن ورزش نیاز به یک سری وسایل و تجهیزاتی دا

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام