بازار ورزشی تابان
سه شنبه , اسفند ۲۹ ۱۴۰۲
خانه / کمربند یوگا / تولیدی بزرگ انواع کمربند یوگا در ایران

تولیدی بزرگ انواع کمربند یوگا در ایران

تولیدی انواع کمربند یوگا در ایران بر این تلاش است تا با بهره گیری از متخصص ترین افراد، تکنولوژی روز دنیا و بهترین مواد اولیه، با کیفیت ترین کمربند ها را تولید کند و به بازار روانه نماید و به این شکل تجارت خود را بسیار گسترش دهد. در حال حاضر برند های تولید کننده کمربند یوگا در کشور ما متعدد می باشند. شما می توانید با مطالعه درست و اصولی رزومه و سوابق این برندها، اطلاعات لازم را در این عرصه کسب نمایند و برای خرید انواع این کمربند ها برنامه ریزی کنند. قطعا رقابت جذابی که امروزه بین مارک های تولید کننده این کمربند ها شکل گرفته، باعث افزایش روز افزون درجه کیفیت این محصولات می شود. این شرکت ها کاملا بر این موضوع اشراف دارند که اگر نتوانند نیاز مشتریان خود را به طور کامل تامین کنند، قطعا شرکت های رقیب این کار را انجام خواهد داد.

تولیدی بزرگ انواع کمربند یوگا در ایران

خرید و فروش اینترنتی کمربند یوگا

خرید و فروش اینترنتی کمربند یوگابا توجه به گسترش فضای مجازی و رونق گرفتن فروشگاه های اینترنتی، شاهد فروش کمربند یوگا از طریق فضای مجازی و بستر آنلاین نیز هستیم. امروزه کمتر کالایی در بازار عادی یافت می شود که امکان عرضه آن در فروشگاه های اینترنتی وجود نداشته باشد.

برای خرید درست و اصولی کمربند یوگا باید از یکسری خصوصیات آن آگاه باشیم. کمربند یوگا یکی از وسایل کمکی آسانا های یوگا است که از الیاف طبیعی بسیار سبک، نرم، غیر رسمی، ضد لغزش و… تشکیل شده است.

این کمربند ها کاملا قابل شستن با دست و ماشین لباسشویی می باشند. استفاده از این کمربند همچنین به سطح افراد در این ورزش ربطی ندارد و هر فرد می تواند با هر سطحی از این کمربند ها استفاده نماید.

کمربند یوگا از نخ و الیاف خیلی نرم تولید شده است و از آسیب وارد شدن به بدن و زخم شدن دستان شما کاملا جلوگیری می کند. 

خرید آنلاین این کمربند قطعا از مزیت های فوق العاده ای برخوردار است. قطعا مستحضر هستید که یکسری از هزینه های اضافه در بستر فروشگاه های عادی در فضای اینترنت وجود ندارد.

به عنوان مثال فروشگاه های اینترنتی هزینه هایی مانند اجاره مغازه سنگین، قبض آب، برق، تلفن و گاز، مالیات های زیاد، هزینه های رفت و آمد و ….. را ندارند. بنابراین این مبالغ سنگین به صورت درصدی از قیمت نهایی مورد پرداخت فرد خریدار کسر می گردد و ایشان می توانند با پرداخت مبلغ خیلی مناسب، نسبت به خرید مت یوگا اقدام کنند.

کمربند های یوگا در رنگ های متفاوت تولید می گردند و روانه بازار می شوند و عمدتا این رنگ ها بر خلاف سایر رشته های رزمی، ربطی به سطح هر یک از ورزشکاران در حیطه یوگا ندارد و امری تقریبا سلیقه ای می باشد.

قیمت تجهیزات یوگا در بازار تهران

قیمت انواع بند یوگا با توجه به عوامل مختلفی مشخص می شود. کلیه این عوامل به دقت توسط شرکت تولید کننده مورد نقد و بررسی قرار می گیرند و در نهایت ترخ دقیق این اجناس مشخص می شود و پس از مشخص شدن قیمت، اداره اصناف مربوطه به موضوع ورود می کند.

اگر مبالغ مشخص شده به تصویب و تایید اداره اصناف رسید، قطعا پس از آن تمام خریداران با توجه به این مبالغ خرید خود را انجام خواهند داد. عوامل موثر در تعیین مبلغ این کمربند ها به شرح زیر می باشد:

  • شرکت تولید کننده تجهیزات یوگا
  • نوع فروش تجهیزان یوگا
  • حجم فروش تجهیزات یوگا
  • درجه کیفیت تجهیزات یوگا

البته راهکار هایی نیز وجود دارد که با استفاده از آن ها می توان این تجهیزات را با قیمت مناسب تری خریداری نمود. قطعا بهترین روش، خرید عمده می باشد. البته مشتریان اصلی انواع تجهیزات یوگا قطعا صنعتگران و افرادی هستند که بیزینس های مرتبط با این حیطه دارند.

خرید عمده نه تنها فقط برای تجهیزات یوگا بلکه برای کلیه اجناس موجود در بازار، بهترین روش ممکن می باشد.

شرکت تولیدی آجر یوگا مشکی

شرکت تولیدی آجر یوگا مشکیآجر یوگا توسط شرکت های تولید کننده با یکسری خصوصیات منحصر به فرد تولید می شود و روانه بازار می گردد.محبوب ترین رنگ این آجر ها به صورت ترکیبی از دو رنگ آبی و زرد بر گرفته شده است. رنگ آبی سطح بالا و پایین این آجر ها را گرفته است و رنگ زرد خط وسط آن را.

سایر رنگ های این آجر ها شامل آبی و مشکی، مشکی و سفید، سبز و زرد، بنفش و زرد و… می باشند. ابعاد این آجر ها حدود ۲۱ در ۱۳ در ۷ می باشند و وزن آن ها حدود ۱۲۰ گرم است. البته لازم به ذکر است که رنگ رسمی این آجر ها مشکی یک دست است.

شرکت های تولید کننده این آجر ها می کوشند تا با بهره گیری از بهترین مواد اولیه، متخصص ترین افراد و تکنولوژی روز دنیا با کیفیت ترین آجر ها را تولید کنند و به بازار بفرستند و به این ترتیب رضایت مشتریان خود را به طور کامل جلب نمایند.

علاوه بر آجر یوگا این شرکت ها در زمینه تولید سایر تجهیزات مرتبط با یوگا نیز فعالیت می کنند. تولیدات انواع تجهیزات یوگا در کشور ما به رشد و شکوفایی خیلی مطلوبی رسیده است و در حال حاضر شاهد صادرات گسترده این اجناس به کشور های همسایه نیز هستیم و به این ترتیب سود مالی خیلی خوبی به اقتصاد کشور هم تزریق می شود.

صادرات از اصلی ترین پایه های اقتصادی یک کشور می باشد و طبیعتا زمانی که صادرات یک مملکت از رشد خوبی برخوردار شود، اقتصاد آن کشور هم متحول خواهد شد.

انواع مختلف کمربند یوگا را بشناسید

کمربند یوگا در طرح ها و انواع مختلف تولید می گردند. کمربند های تک خط و کمربند یوگا دو خط از اصلی ترین انواع این کمر بند ها می باشند. عمده تفاوت آن ها در رنگ و سایزشان می باشند و جالب است بدانید که این رنگ ها در یوگا ربط زیادی به سطح افراد ندارند.

افرادی که ورزش یوگا را انتخاب نموده اند حتی بدون استفاده از کمربند هم مجاز به ورزش می باشند. رنگ های این کمر بند ها شامل آبی، مشکی، سفید، سبز، زرد، قرمز، صورتی، بنفش و…. است.

جنس این کمربند ها هم با یکدیگر متفاوت می باشند. جنس نخ آن ها از استقبال بیشتری به نسبت سایرین برخوردار است. این کمربند ها عمدتا به شکل تک حلقه هستند تا به راحتی بتوان آن ها را به کمر بست و همچنین سفت یا شل بودن آن ها نیز با وجود این حلقه، امکان پذیر می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir
کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام