بازار ورزشی تابان
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / کفپوش ورزشی تاتامی / بازار خرید تاتامی ورزشی با قیمت ارزان

بازار خرید تاتامی ورزشی با قیمت ارزان

خرید تاتامی ورزشی با قیمت ارزان بهتر است از کدام بازار فروش محصولات ورزشی انجام شود؟ آیا امروزه با وجود سایت های اینترنتی، خرید انواع تاتامی ورزشی آسان تر شده و یا باز هم نیاز است جهت خرید، به مراکز فروش حضوری مستقیماً مراجعه شود؟

تاتامی ورزشی را نمی توان در سالن های ورزشی نادیده گرفت. زیرا بهترین نوع پوشش برای کف بوده و تا حد زیادی ضرب گیر هستند. در بازار خرید تاتامی ورزشی، انواع تاتامی را می توان با کیفیت ها و قیمت های مختلف خریداری کرد. تا حدی، کیفیت تاتامی ورزشی بر قیمت آن تاثیر دارد. اما نمی توان گفت تمام تاتامی هایی که در بازار فروش با قیمت کم عرضه می شوند، همگی از کیفیت کمی برخوردار هستند.

فروش کفپوش تاتامی

تاتامی ورزشی چیست؟

اگر به سالن های ورزشی بزرگ، سالن مسابقات، باشگاه های رزمی و … رفته باشید، متوجه شده اید که کفپوش آن ها با دیگر باشگاه ها متفاوت است. این کفپوش های ابری مانند که از فوم تهیه شده اند، همان تاتامی ورزشی هستند.

ضخامت تاتامی ورزشی، کاربرد های آن را مشخص می کند. به عنوان مثال:

  • تاتامی هایی با ضخامت ۱۰، ۱۵ و ۲۰ میلیمتر، تاتامی مخصوص مهدکودک هاست.
  • تاتامی هایی که ضخامت ۳ الی ۴ سانتی متری دارند، مناسب باشگاه های ورزشی اند.
  • تاتامی ها از اسفنج های بدون سرب و غیرسمی تولید شده اند و مانند پازل، تکه های آن ها به هم وصل شده و در کف قرار می گیرد.

فروش انواع کفپوش تاتامی

قیمت خرید تاتامی ورزشی در بازار

قیمت خرید تاتامی ورزشی در بازار وابستگی زیادی به سطح کیفیت دارد.

اما تنها میزان مرغوبیت و سطح کیفیت نیست که قیمت خرید تاتامی ورزشی در بازار فروش را تعیین می کند. بلکه پارامتر هایی که در ذیل به آن ها اشاره شده است هم می تواند تاثیرگذار بر قیمت خرید فروش تاتامی در بازار باشد.

این پارامتر ها به شرح زیر هستند:

  1. نوسان در قیمت مواد اولیه
  2. نوسان در هزینه های تولید
  3. صادرات و واردات
  4. میزان عرضه و تقاضا

و موارد دیگری از این قبیل.

خرید تاتامی ورزشی

سایت بازار تاتامی ایران

سایت بازار تاتامی ایران، سایت معتبری است که با تولیدکنندگان بسیار مطمئن همکاری می کند. تولید کنندگانی که می توانند کفپوش مدنظر شما را با قیمت مقرون به صرفه و در کمترین زمان ممکن، تولید و آماده ی ارسال کنند.

از این سایت، به راحتی می توان با دریافت مشاوره فروش رایگان، خرید تاتامی ورزشی در سایز و ضخامت های مختلف را انجام داد. تنوع رنگ و طرح تاتامی های عرضه شده توسط این سایت بسیار زیاد است و پاسخگوی هر نوع سلیقه و نیازی می باشد.

خرید تاتامی ورزشی

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

مطلب پیشنهادی

خرید کفپوش تاتامی ۱۰ میل اتاق کودک

ارزان ترین قیمت خرید کفپوش تاتامی اتاق کودک را می توانید از ما دریافت کنید. این شرکت یکی از مراکز خرید انواع کفپوش تاتامی 10 میل در مدل ها و سایز های مختلف در ب

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام