بازار ورزشی تابان
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / کفپوش تاتامی 20میل / نرخ کفپوش تاتامی ۲۰میل

نرخ کفپوش تاتامی ۲۰میل

نرخ کفپوش تاتامی ۲۰ میل، بسیار متناسب است. این نرخ اگرچه بستگی به عوامل متعددی دارد اما به صورت کلی متناسب و دقیق می باشد. کفپوش تاتامی مرغوب گران قیمت تر از مدل های معمولی بوده و این یعنی کیفیت کفپوش تاتامی ۲۰میل نقش مهمی در تعیین قیمت آن داشته است. صادرات عمده کفپوش در دستورکار واحدهای تولیدی آن بوده و رونق خوبی را نشان می دهد.

نرخ کفپوش تاتامی 20میل

راهنمای انتخاب بهترین کفپوش تاتامی

راهنمای انتخاب بهترین کفپوش تاتامی منظور از کفپوش، محصولی بوده که آن را در قسمت کف فضاهای مختلف نصب می کنیم. امروزه مدل های مختلف از کفپوش در بازارهای کشورمان یافت می شود. ما در این مقاله می خواهیم که شما را با یکی از جذاب ترین و بهترین مدل های کفپوش آشنا نماییم و آن چیزی نیست جز کفپوش تاتامی که احتمالاً بارها و بارها آن را از نزدیک مشاهده کرده اید. این نوع از کفپوش ها معمولاً در اتاق کودک، سرویس بهداشتی و حمام، کف فضاهای کارگاهی و مهم کودک ها مورد استفاده قرار می گیرند.

راهنمای انتخاب بهترین کفپوش تاتامی از ما متقاضیان خرید می خواهد که در درجه اول به کیفیت کفپوش هایی که انتخاب می کنیم، توجه داشته باشیم. کفپوش های تاتامی باکیفیت، رنگی درخشان و شفاف دارند و سطح آن ها کاملاً هموار و یکنواخت است. این یکدست بودن در لبه های تاتامی هم دیده می شود. بعلاوه کفپوش باکیفیت از خاصیت ارتجاعی برخوردار بوده و مانع از زمین خوردن افراد می شود.

شما باید به ضخامت کفپوش تاتامی توجه ویژه داشته باشید و بدانید که ضخامت استاندارد برای این محصولات بین ۱۰ تا ۵۰ میلی متر می باشد. ضخامت های بالاتر طبیعتاً دوام بهتر و مقاومتی عالی دارند که برای بیشتر سالن های ورزشی از آن ها استفاده می شود.

نکته دیگری که ذکر آن را لازم می دانیم به ابعاد کفپوش تاتامی مربوط می شود. این ابعاد ۱*۱، ۲*۲ و یا ۵۰ سانتی متر در ۵۰ سانتی متر می باشد. معمولاً نمونه های ۱*۱ نسبت به دیگر مدل های تاتامی، خرید و فروش بهتری دارند.

تولید انبوه کفپوش تاتامی ۲۰میل

تولید انبوه کفپوش تاتامی 20میل کفپوش تاتامی ۲۰ میل، کفپوشی عالی بوده که اگر به درستی از آن نگهداری کنید می تواند دوام ۲۰ ساله داشته باشد. این کفپوش در انواع رنگ ها در بازار موجود بوده و شما می توانید با پرداخت هزینه های عالی آن را سفارش دهید و از مزیت های ویژه ای که داشته بهره مند گردید.

تولید انبوه کفپوش تاتامی ۲۰ میل، با استفاده از بهترین مواد اولیه صورت می پذیرد. لذا آنچه شما از کیفیت کفپوش تاتامی مشاهده می کنید، بی دلیل به وجود نیامده است. این کفپوش ها با داشتن ضخامت ۲۰ میل که عدد متناسبی را نشان می دهد، در بسیاری از فضاها مورد استفاده قرار می گیرند و زیبایی خود را به رخ همگان می کشند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

مطلب پیشنهادی

مرکز فروش کفپوش تاتامی ۲۵میل

کفپوش تاتامی 25میل از جمله پرکاربرد ترین نوع کفپوش ها برای استفاده در مهد ها، شهر بازی ها و سالن های ورزشی محسوب می شود که به فراوانی مورد استفاده قرار می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام