بازار ورزشی تابان
پنج شنبه , فروردین ۳۰ ۱۴۰۳
خانه / کفپوش گرانولی / مرکز صادرات کفپوش گرانولی باشگاهی

مرکز صادرات کفپوش گرانولی باشگاهی

فروش کفپوش سالن بدنسازی در مرکز تولید کفپوش گرانولی باشگاهی صورت می گیرد، کفپوش های گرانولی در واقع نوعی کفپوش فوم مانند هستند که به دلیل نصب راحت و ارزان قیمت بودن از آنها جهت پوشاندن قسمت کف باشگاه ها و شهر بازی های مخصوص کودکان و سایر مکان ها استفاده می شود و این کفپوش ها به صورت مربع های ۵۰ در ۵۰ تولید می شوند و دارای قطری حدود ۲۰ سانتی متر هستند و دارای رنگ ها مختلف هستند.

مرکز صادرات کفپوش گرانولی باشگاهی

درمورد کفپوش تاتامی بیشتر بدانیم

درمورد کفپوش تاتامی بیشتر بدانیم در مورد کفپوش تاتامی چه می دانید؟ کفپوش های تاتامی همان کفپوش های فومی هستند که به صورت پازل مانند ساخته می شوند و دارای یک چسب مخصوص هستند که توسط این چسب به کف متصل می شوند و چسب آنها فوق العاده محکم است.

کفپوش های تاتامی به نام کفپوش باشگاهی نیز شناخته می شوند و روش نصب آنها بسیار ساده می باشد و این کفپوش ها به علت این که در رنگ های مختلفی تولید می شوند می توان از الگوهای مختلف و متنوعی برای نصب آنها بر روی کف استفاده کرد به طور مثال این کفپوش ها را هم می توان به صورت ساده و تک رنگ بر روی کف نصب کرد و هم برای نصب آنها از طرح های رنگارنگ و متنوع الگو برداری کرد.

کفپوش های تاتامی باید از جنس های فوق العاده مرغوب و درجه یک تولید شوند تا در نهایت کارایی خوبی داشته باشند و در ساخت آنها باید از فوم ها کاملا ضخیم و نرم استفاده شود و هر اندازه که فوم این کفپوش ها ضخیم تر باشد کارایی آنها نیز بهتر است.

کفپوش های تاتامی قابل شست و شو هستند زیرا در نصب آنها از یک چسب ضد آب استفاده می شود و در اثر برخورد آب به این کفپوش ها، کفپوش تاتامی آسیب نمی بیند و از روی کف جدا نمی شود و این مورد یکی از مزیت های مهم کفپوش های تاتامی می باشد و به همین دلیل در محیط باشگاه و مهد کوک و شهر بازی از این کفپوش ها استفاده می شود زیرا هم ضربه گیر هستند و هم شست و شوی راحتی دارند.

خرید ویژه کفپوش گرانولی باشگاهی

خرید ویژه کفپوش گرانولی باشگاهی جهت خرید ویژه کفپوش گرانولی باشگاهی و اطلاع از قیمت ارزان کفپوش تاتامی به وب سایت فروش کفپوش تاتامی مراجعه نمایید، قیمت کفپوش های تاتامی به جنس فوم به کار رفته در تولید آنها بستگی دارد و هر چه از فوم های ضخیم تر و با کیفیت تری در تولید این کفپوش ها استفاده شود قیمت آنها نیز گرانتر خواهد بود اما در عوض کفپوش های تاتامی ضخیم و با کیفیت از دوام فوق العاه بالایی برخوردار هستند و هرگز از روی کف جدا نمی شوند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

مطلب پیشنهادی

تولید انبوه کفپوش گرانولی سالن بدنسازی

کفپوش گرانولی سالن بدنسازی و ضخامت های متفاوتی تولید می شود این نوع کفپوش ها به قیمتی مقرون به صرف دارند و در رنگ‌های متفاوتی به بازار عرضه می شود. این نوع کفپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام