بازار ورزشی تابان
شنبه , اردیبهشت ۱ ۱۴۰۳
خانه / کفپوش گرانولی / مرجع‌ خرید کفپوش گرانولی پارکی

مرجع‌ خرید کفپوش گرانولی پارکی

کفپوش گرانولی پارکی، نوعی کفپوش می باشد که برای انواع سالن های ورزشی در باشگاه ها و مهدهای کودک و… کاربرد دارد و کفپوشی ایمن محسوب می شود و آسیب های احتمالی به ستون فقرات را مهار می کند. شما می توانید برای تهیه این کفپوش به مرکز خرید کفپوش گرانولی پارکی، مراجعه کنید و مرغوب ترین و با کیفیت ترین کفپوش ها را با قیمت مناسب از ما خریداری نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

مرجع‌ خرید کفپوش گرانولی پارکی

کفپوش گرانولی چه کاربرد هایی دارد؟

کفپوش گرانولی چه کاربرد هایی دارد؟ گرانول پلاستیک و گرانول لاستیک، منجر به تولید کفپوش گرانولی شده است و امروزه کاربرد آن در موارد مختلف، روز به روز بیشتر می شود. کاربردهای آن در فضاهای مختلف را در اینجا به اختصار ذکر می کنیم که عبارتند از:

• فضای باز و زمین بازی: پارک ها و زمین های بازی از فضاهای باز و روباز می باشند که امروزه در آن کفپوش گرانولی را به جای کفپوش های قدیمی مشاهده می کنیم و به علت دوام و استحکام این کفپوش در برابر باد و باران و… امروزه استفاده از آن، در حال افزایش می باشد. همچنین به علت عدم آسیب به مفاصل و ستون فقرات کودکان در همگام بازی یا زمین خوردن، گزینه مناسبی برای محافظت از آنها می باشد.

• کارخانجات و محیط صنعتی: به علت مقاومت بالای این کفپوش ها در کارخانجات و مراکز صنعتی نیز از آن استفاده می شود و به وسیله آن، ضربه های ماشین آلات خنثی می شود.

• باشگاه های ورزشی: در باشگاه ها نیز کفپوش گرانولی برای جلوگیری از ضربه های سنگین دستگاه های ورزشی کاربرد دارد.

• ورودی اماکن تجاری: می توان از آن برای ورودی های اماکن تجاری و پاساژها نیز بهره گرفت.

• مترو: کفپوش گرانولی می تواند در مترو ها از خساراتی که بر اثر ترافیک ممکن است در طول زمان رخ دهد جلوگیری کند.

• پشت بام: کفپوش گرانولی می تواند نقش عایق را در پشت بام ها، ایفا کند.

• اتاق و محیط های مربوط به کودکان: از کفپوش مزبور می توان در اتاق ها و مهدهای کودک استفاده کرد و مانع آسیب احتمالی به مفاصل و ستون فقرات آنها شد.

مرجع‌ پخش کفپوش گرانولی پارکی

مرجع‌ پخش کفپوش گرانولی پارکی پخش کفپوش گرانولی توسط همکاران ما در این بخش، انجام می شود. آنها بعد از اینکه محصول تولید شده را مستقیما از تولیدی و با قیمت ارزان، دریافت کردند به اقصی نقاط کشور، ارسال می کنند تا همگان بتوانند از این محصول با کیفیت و بی نظیر، استفاده کنند و از مزایای آن بهره مند شوند.

شما نیز می توانید برای تهیه آن به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام کنید و محصول منحصر به فرد و جدید ما را تهیه نمایید. به علت حذف واسطه ها و عرضه در حجم عمده و نیز حذف هزینه های اضافی، محصول مذکور با قیمت مناسب، به مشتری ارائه می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

مطلب پیشنهادی

تولید انبوه کفپوش گرانولی سالن بدنسازی

کفپوش گرانولی سالن بدنسازی و ضخامت های متفاوتی تولید می شود این نوع کفپوش ها به قیمتی مقرون به صرف دارند و در رنگ‌های متفاوتی به بازار عرضه می شود. این نوع کفپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام