بازار ورزشی تابان
پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳
خانه / مت یوگا / مراجع فروش عمده مت یوگا تابان

مراجع فروش عمده مت یوگا تابان

یوگا نام ورزشی حرفه ای است که طرفداران زیادی دارد، این ورزش نیازمند ابزار و وسیله هایی مهم برای انجام حرکات ورزشی است.
یکی از انواع لوازم، مت یا زیرانداز می باشد، مت یوگا کاربرد ها و ویژگی های بسیاری برای ورزش یوگا به حساب می آید و مسلما نیازمند تهیه و استفاده از این وسیله به ورزشکاران توصیه می گردد.
مراجع فروش عمده مت یوگا تابان بهترین انواع مت های یوگا را ارائه و به بازار عرضه می نمایند تا مصرف کنندگان بتوانند نسبت به خرید مت یوگا اقدام نمایند؛ فروش مت یوگا عمده به خریداران این امکان را می دهد که با قیمتی مناسب این محصول بی نظیر را تهیه کنند.

مراجع فروش عمده مت یوگا تابان

مشخصات بهترین مت یوگا درجه یک

مشخصات بهترین مت یوگا درجه یکبرای خرید مت یوگا تحقیق و دانستن مشخصات ظاهری و کاربرد های این وسیله ضروری است چرا که اندازه، کیفیت و راحتی یکی از شاخصه های مهم می باشد.
بهترین مت یوگا درجه یک در ویژگی های زیر خلاصه می شود:

  • اندازه
  • ضخامت
  • میزان چسبندگی
  • جنس

اندازه استاندارد و مناسب مت یوگا بسیار حائز اهمیت می باشد، به طور کلی مت یوگا باید حدود ۱۵ سانتی متر از هر طرف بدن بیش تر باشد تا بتوانید به راحتی حرکات ورزشی را انجام دهید.

ضخامت مت یوگا شما را از آسیب دیدگی در حین ورزش و تمرین محافظت می کند این آسیب دیدگی ها معمولا در زانوها و آرنج دیده می شود.
ضخامت مت یوگا نباید زیاد و یا خیلی کم باشد اگر ضخامت بیش از حد اندازه باشد نمی توان به درستی تعادل را حفظ کرد و در انجام حرکات ورزشی دچار مشکل خواهیم شد همچنین اگر ضخامت بسیار کم باشد باعث ایجاد صدمات و آسیب دیدگی در بدن خواهد شد.
انواع مختلفی از ضخامت مت یوگا در بازار وجود دارد، یکی از فواید نازک بودن مت یوگا استفاده راحت در حمل و نقل می باشد؛ مت های ضخیم برای ورزش های طولانی مدت و پیلاتس مورد استفاده قرار می گیرند زیرا از دوام و انعطاف پذیری خوبی برخوردار هستند.

مدل های متعددی از ضخامت مت یوگا وجود دارند که در زیر نام برده ایم:

  • مت به ضخامت ۹ میلی متر (ضخیم ترین نوع مت یوگا)
  • مت به ضخامت ۶ میلی متر
  • مت به ضخامت ۴ میلی متر (نازک ترین نوع مت یوگا)

چسبندگی مت یوگا از مهم ترین متد یک زیر انداز خوب به حساب می آید، یک مت خوب و باکیفیت باید این ویژگی مهم را داشته باشد؛ عدم لغزش و انجام صحیح حرکات ورزشی از آن جمله می باشد.
مت های یوگا از موادی متعددی ساخته می شود، معمولا مت هایی که از بافت PVC ساخته می شوند از چسبدگی بهتری برخوردار هستند و چسبندگی خوبی را نسبت به کف ایجاد می کنند.
مت های ساخته شده از PVC چسبندگی بهتری نسبت به مت های ساخته شده از فوم و لاستیک را دارند.

همان طور که گفته شد بهترین مت های یوگا دارای ویژگی های ضخامت مناسب، اندازه استاندارد، چسبندگی بالا می باشد.

تولیدکننده مت یوگا طرح دار در مشهد

تولید کنندگان توجه ویژه ای به خواسته ها و حقوق مصرف کننده دارند و بهترین محصولات را با بالاترین کیفیت تولید و به بازار فروش عرضه می کنند؛ خوشبختانه تعداد زیادی خریدار مت یوگا نسبت به تهیه این محصول اقدام می کنند چرا که هر چه خرید و تقاضا بیش تر باشد تولید کنندگان محصولات بیش تری را به بازار عرضه می نمایند و قیمت محصول کاهش چشم گیری خواهد داشت.
با توجه به انواع مختلف مت یوگا، درطرح ها و رنگ بندی متنوعی به بازار عرضه می شود این محصول در رنگ های مشکی، سفید، قرمز، خاکستری، نارنجی و سایر رنگ ها موجود است همچنین طرح ها و اشکال مختلفی نیز دارد مانند مسطتیلی، دایره ای، بیضی و دیگر طرح ها که به جذابیت بیش تر کمک می کند.

مت یوگا مشکی یکی از با کیفیت ترین و پرمصرف ترین زیر انداز ها به شمار می رود، این محصول می تواند در سالن های ورزشی مورد استفاده قرار گیرد.
مشهد یکی از بزرگ ترین مراکز تولید کننده مت یوگا طرح دار در کشور شناخته می شود؛ برای خرید مت یوگا مشهد کافی است به دو روش زیر اقدام به خرید کرد:

  1. خرید به صورت مستقیم
  2. خرید به صورت غیر مستقیم

بورس انواع زیرانداز یوگا ارزان

بورس انواع زیرانداز یوگا ارزانانواع زیر انداز های ارزان و با قیمت مناسب در بازار وجود دارد، قیمت مت های یوگا به عوامل مختلفی بستگی دارد.
به طور کلی مت های یوگا با کیفیت و متریال عالی از قیمت بیش تری نسبت به سایر زیر انداز ها دارد که این متریال و ساختار می تواند از فوم، لاستیک، TPE یا الاستومر ترموپلاستی، PVC و حتی پارچه های نخی باشد.

بسیاری از کفپوش های ورزشی از پلی وینیل کلرید که با نام PVC مشهور هستند ساخته شده اند، پی وی سی را می توان بهترین مت یوگا دانست زیرا دارای دوام خوب، چسبندگی بالا و راحتی می باشد.
الاستومر ترموپلاستی یا تی پی ای ترکیبی ساخت انسان است که معمولا پلاستیکی و لاستیکی ساخته می شوند؛ این زیرانداز ها با محیط زیست سازگار تر هستند و می توان آن ها را بازیافت کرد.

فوم اساسا نسخه سازگار با محیط زیست زیرانداز های پی وی سی است که همان ویژگی و عملکردهای تشک های پی وی سی را دارند، این زیر اندازهای فومی با وجود سازگاری بالا برای محیط زیست از دوام و ضخامت خوبی نیز برخوردار هستند.

لاستیک یکی دیگر از انواع زیراندازهای سازگار با محیط زیست می باشد این تشک ها از لاستیک قابل بازیافت و تجدید پذیر ساخته می شوند.
پارچه های نخی معمولا روی تشک ها قرار می گیرند زیرا هم نازک هستند و هم نرمی و راحتی را ایجاد می کنند این پارچه های نخی به خوبی رطوبت را جذب کرده و در هنگام خیس شدن چسبندگی را افزایش می دهند.  

فروش عمده تشک ایروبیک و مت یوگا

قیمت زیرانداز ورزشی یکی از موارد مهم در خرید می باشد و با توجه به جنس و نوع زیراندازها قیمت های متفاوتی را شامل می شوند.
معمولا زیراندازهای پی وی سی از قیمت کم تری نسبت بقیه انواع زیرانداز ها دارد این نوع زیراندازها به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند.
مت یوگا تابان با بهترین و باکیفیت متریال ساخته شده اند و خریداران می توانند این محصول عالی را تهیه نمایند.
یکی از مزایای فروش عمده تشک های ایروبیک و مت های یوگا، دسترسی کامل به تمام انواع زیراندازها و تشک های یوگا می باشد همچنین در صورت خرید این محصولات به صورت عمده از تخفیف های ویژه شرکت تابان برخوردار خواهید شد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

مطلب پیشنهادی

قیمت خرید بهترین مت یوگا در فروشگاه آنلاین

مت یوگا یکی از لوازم ورزشی مورد نیاز برای انجام ورزش هایی مثل یوگا، کاراته، ژیمیناستیک و غیره می باشد. بیشتر این محصول بیشتر از جنس فوم می باشد که علاوه بر سبکی

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام