بازار ورزشی تابان
پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳
خانه / قیمت کفپوش گرانول لاستیکی باشگاه بدنسازی

قیمت کفپوش گرانول لاستیکی باشگاه بدنسازی

این روزها بسیاری از باشگاه های ورزشی و بدنسازی برای اینکه ایمنی لازم را در هنگام انجام حرکات ورزشی ورزشکاران و بدنسازان برقرار سازند، کف باشگاه خود را با استفاده از کفپوش گرانول پوشش می دهند، زیرا این محصول در عین اینکه دارای استحکام و دوام بالایی می باشد، بسیار نرم و منعطف بوده و از به وجود آمدن انواع حوادث برای ورزشکاران جلوگیری به عمل می آورد. شایان ذکر است که قیمت کفپوش گرانول باشگاه بدنسازی در قیاس با سایر محصولات مشابه بسیار ارزان و مناسب است.

قیمت کفپوش گرانول لاستیکی باشگاه بدنسازی

نکات مهمی که درباره کفپوش گرانول باید بدانید

نکات مهمی که درباره کفپوش گرانول باید بدانید این روزها پوشش کف بسیاری از باشگاه ها و ورزشگاه ها را با استفاده از محصولی می پوشانند که ما آن را به نام کفپوش گرانول لاستیکی یا پارکی می شناسیم. این محصول با استفاده از لاستیک های بازیافتی که به آن ها گرانول خام گفته می شود تولید شده و به سبب مقاومت بالا در برابر نور خورشید و رطوبت، برای پوشش دهی مکان های مختلفی از جمله ورزشگاه، باشگاه، مهد کودک و پارک مورد استفاده قرار می گیرد.

و اما در این قسمت به برخی از مهمترین نکاتی که باید در مورد کفپوش گرانول بدانید اشاره می کنیم:

  • این کفپوش به دو صورت قطعه ای و ورقه ای تولید شده و روانه بازار می شود و هر کدام از مشتریان بر مبنای نیاز خود یک نمونه از آن را انتخاب کرده و خریداری می نمایند.
  • کفپوش قطعه ای به صورت پازل است و امکان نصب آن بسیار سریع و آسان می باشد. این قطعه ها به صورت معمول در اندازه های ۱*۱ متر و یا کوچکتر ساخته شده اند و با قرار گرفتن در کنار همدیگر بخش بسیار زیادی از یک سطح را پوشش می دهند.
  • کفپوش گرانولی ورقه ای نیاز به نصاب حرفه ای دارد، اما مقاومت و دوام آن بیشتر از نوع قطعه ای می باشد.
  • کفپوش های گرانولی می توانند وزن قطعات سنگین را به راحتی تحمل نمایند، به همین سبب بهترین انتخاب برای ورزشگاه ها و باشگاه ها به شمار می روند.

راهنمای خرید کفپوش گرانول باشگاه بدنسازی

راهنمای خرید کفپوش گرانول باشگاه بدنسازی اگر شما نیز قصد خرید کفپوش گرانولی برای باشگاه بدنسازی خود را دارید باید قبل از خرید آن به نکات مهمی توجه نمایید. یکی از مهمترین آنها این است که خرید خود را از طریق یک مرکز بسیار معتبر انجام دهید و تا از کیفیت مواد اولیه ای که در آن به کار رفته است مطمئن شوید.
همچنین به علت اینکه این کفپوش ها دارای تنوع رنگی بسیار زیادی می باشند، رنگ مورد نظر خود را هماهنگ با سایر بخش های باشگاه خود انتخاب نموده و سپس سفارش خود را ثبت کنید.
همچنین اگر باشگاه شما روباز بوده و در معرض تابش نور خورشید و سایر عوامل جوی قرار دارد، سعی کنید از نوع ورقه ای آن که دوام و استقامت بالایی دارد استفاده نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

مطلب پیشنهادی

نمایندگی صادراتی کفپوش رولی مهدکودک

نمایندگی صادراتی کفپوش رولی مهدکودک یکی از بهترین ها است و در عرصه های تولیدی کف پوش و تاتامی یکی از شناخته شده ترین ها است. مهد های کودک همیشه در پی خرید اقلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام