بازار ورزشی تابان
پنج شنبه , فروردین ۳۰ ۱۴۰۳
خانه / مت یوگا / قیمت خرید بهترین مت یوگا در فروشگاه آنلاین

قیمت خرید بهترین مت یوگا در فروشگاه آنلاین

مت یوگا یکی از لوازم ورزشی مورد نیاز برای انجام ورزش هایی مثل یوگا، کاراته، ژیمیناستیک و غیره می باشد. بیشتر این محصول بیشتر از جنس فوم می باشد که علاوه بر سبکی استحکام بالایی دارد. قیمت خرید مت یوگا در هر شهر بر اساس موارد مختلفی تعیین می شود که در ادامه ی این مقاله به صورت مفصل درباره ی آن بحث و گفت و گو می کنیم.

قیمت خرید بهترین مت یوگا در فروشگاه آنلاین

بازار بزرگ انواع مت یوگا در رنگ های مختلف

بازار بزرگ انواع مت یوگا در رنگ های مختلف

خریدار مت یوگا در رنگ ها و انواع مختلف می تواند برای خرید محصولات مورد نیاز از دو روش استفاده کند. اول اینکه به یکی از بازار های فروش این محصول مراجعه نماید و از این طریق محصولات مورد نیاز خود را تهیه کند. 

روش دوم خرید اینترنتی آن می باشد که جزو بهترین روش های خرید به شمار می رود. این روش مزایای زیادی دارد که هر کدام از آن ها به طریقی توانسته است نظر مخاطبی را به خود جلب کند. 

البته این نکته را نیز فراموش نکنید که درچندین سال گذشته کشور ایران به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان مت یوگا به شمار می رود که توانسته است با کیفیت ترین نمونه ی این محصول را تولید کند و آن را به همه ی کشور ها ارسال کند‌.

صادرات ای محصول برای کشور ما مزایای زیادی را به ارمغان آورده است که مهم ترین آن ایجاد فضای شغلی وسیع برای جوانان و افراد جویای کار می باشد. البته این را نیز به یاد داشته باشید که صادرات ایم محصولات تنها توسط شرکت های دارای مجوز انجام می گیرد و هر شرکتی نمی تواند صادرات آن را بر عهده بگیرد. 

اولین فروشنده مستقیم تجهیزات ورزشی

سایت ما فروشنده زیرانداز ورزشی و مت یوگا به صورت حضوری و اینترنتی می باشد. ما برای جلب نظر شما مخاطبان عزیز امگان خرید اینترنتی را مهیا کرده ایم که شما به راحتی می توانید از این طریق محصولات مورد نیاز خود را تهیه کنید و از آن لذت ببرید.

بیشترین استفاده مت یوگا در سالن های ورزشی و باشگاه های مختلف می باشد. البته بعضی از افراد این ورزش را در خانه انجام می دهند و به همین دلیل برای خرید به سایت هایی نیز دارند که این محصول را به صورت تکی به فروش برساند.

ابعاد این نمونه بر اساس موارد مختلفی تعیین می شود‌. مثلا بعضضی از آن ها ابعاد کوچک تری دارند و برای یک نفر مناسب می باشند. اما برای ورزش هایی که به صورت دو نفره یا گروهی انجام می شود این محصول را در ابعاد بزرگتر تولید می کنند تا پاسخگو باشد.

ضخامت آن نیز متناسب با ورزش مورد نظر متفاوت می باشد اما به طور کلی ضخامت ۸ میل جزو مناسب ترین ضخامت ها به شمار می رود. رنگ های آن نیز با هم تفاوت دارد که باعث می شود هر مت یوگا به شخص خاصی تعلق داشته باشد و فرد دیگری به اشتباه از آن استفاده نکند‌.

شرکت های تولید کننده ی این محصول روز به روز در حال افزایش می باشند که این موضوع نشان می دهد میزان استفاده از مت یوگا های مختلف روز به روز با افزایش همراه است که این موضوع از چند لحاظ قابل بحث و پیگیری می باشد.

قیمت روز مت یوگا در ضخامت های مختلف

قیمت روز مت یوگا در ضخامت های مختلف

قیمت روز مت یوگا ۸ میل یا بیشتر توسط شرکت های تولیدی مت یوگا تعیین می شود و سپس به صورت های مختلفی به مردم ابلاغ می شود. در اینجا می خواهیم شما را با عواملی که به صورت مستقیم یا غیر مستقیم در تعیین این قیمت ها تاثیر گذار می باشند آشنا کنیم.

کیفیت این محصول جزو مواردی می باشد که به صورت مستقیم تاثیر گذار می باشد یعنی اگر کیفیت آن افزایش پیدا کند به همان میزان قیمت آن نیز با افزایش همراه خواهد بود.

از دیگر عوامل موثر می توانیم موارد زیر را نام ببریم:

  1. شرایط اقتصادی و محیطی حاکم بر هر شهر 
  2. مالیات هایی که شامل این محصول می شود.
  3. چگونگی تولید و عرضه ی آن به بازار 
  4. هزینه ی مواد اولیه ی مورد نیاز و بسته بندی 
  5. چگونگی خرید و فروش آن 
  6. زیبایی و تزئیناتی که بر روی این محصول ایجاد شده است.
  7. جنس و ابعاد آن 
  8. برند تولید کننده 
  9. کیفیت قبل و بعد از تولید 
  10. دستگاه های مورد استفاده برای تولید مت یوگا 
  11. افرادی که در تولید آن ایفای نقش کرده اند.
  12. هزینه ی حمل و بارگیری آن از محل تولید تا محل فروش 
  13. و غیره 

مواردی که در بالا گفته شد به طریقی در قیمت گذاری این محصول اثر گذار می باشند، اما باید این نکته را نیز در نظر داشته باشید که روند قیمت گذاری آن زیر نظر ارگان های مربوطه انجام می گیرد.

پس هنگام خرید باید دقت داشته باشید که این محصول را با قیمت های بالا تر از حد معمول خریداری نکنید.

ارائه مستقیم مت یوگا طرح دار تابان

امروزه مت یوگا های طرح دار نیز به بازار عرضه شده اند که قیمت آن ها اندمی متفاوت تر از ما یوگا های معمولی می باشد و دلیل آن نیز چاپ و ایجاد طرح بر روی این محصول می باشد. 

همانطور که گفتیم جنس بیشتر این محصول از فوم می باشد. البته این فوم ها نیز چندین نمونه دارند که از لحاظ کیفیت، قیمت، ظاهر و غیره با هم متفاوت می باشند‌.

فوم پی وی سی: این محصول به دلیل اینکه هزینه ی تولید پایین تری دارد بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد و مزایای زیادی را نیز در بر می گیرد. 

فوم ایی وی ای: این فومعلاوه بر ورزش پر صنعت پزشکی نیز کاربرد فراوانی دارد‌. این فوم وزن کمتری نیز دارد اما اگر می خواهید یوگا را به طور حرفه ای دنبال کنید به شما پیشنهاد می کنیم از این محصول استفاده نکنید. 

فوم تی پی ایی: تولی  این محصول روز به روز در حال افزایش می باشد. در تولید این محصولات از مواد سمی استفاده نشده است و با خیال راحت می توانید از آن استفاده کنید‌.

فوم پی یو: خالص ترین مواد موجود در طبیعت این نمونه می باشد که هیچ مواد شیمیایی با آن ترکیب نشده است. اگر می خواهید پیلانس و یوگا را به صورت حرفه ای دنبال کنید بهتر است از این محصول استفاده کنید.

نخی طبیعی: این محصولات ترکیب نخ و الیاف طبیعی می باشند و از خاصیت منحصر به فرد آن ها می توانیم به قابل شست و شو بودن آن اشاره کنیم.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

مطلب پیشنهادی

مراجع فروش عمده مت یوگا تابان

یوگا نام ورزشی حرفه ای است که طرفداران زیادی دارد، این ورزش نیازمند ابزار و وسیله هایی مهم برای انجام حرکات ورزشی است.یکی از انواع لوازم، مت یا زیرانداز می باشد

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام