بازار ورزشی تابان
شنبه , اردیبهشت ۱ ۱۴۰۳
خانه / تاتامی / عرضه کفپوش تاتامی رولی اتاق کودک

عرضه کفپوش تاتامی رولی اتاق کودک

عرضه کفپوش تاتامی اتاق کودک در ضخامت های بسیار مقاوم و رنگ بندی های بسیار متنوع از طریق نمایندگی فروش مستقیم ما هم اکنون به تمامی نقاط کشور صورت می گیرد. این نوع از کفپوش رولی استفاده های بسیار ارزشمندی داشته و نقش ضربه گیر را در کف و دیواره های اتاق اجرا می کند.

عرضه کفپوش تاتامی رولی اتاق کودک

مهمترین کاربرد های کفپوش تاتامی رولی

مهمترین کاربرد های کفپوش تاتامی رولی مهمترین کاربردهای کفپوش تاتامی رولی جهت پوشش محافظتی ضربه گیر در دیوارهای اتاق های مهد کودک و دیگر اماکن ورزشی و عمومی در حال خطر استفاده می گردد.

از دیگر کاربردهای مهم کفپوش های تاتامی رولی می توان به موارد زیر اشاره کرد؛

  • استفاده در زیر پارکت جهت جلوگیری از پوسیدگی پارکت
  • در ساختمان سازی به عنوان عایق
  • در صنعت خودرو سازی و کشتی سازی
  • در صنعت کیف و کفش جهت تولید کیف، کفش و چمدان
  • استفاده در صنایع نظامی
  • استفاده در بسیاری صنایع دیگر

این محصول ارزشمند بسیار پر کاربرد بوده و ایمنی بالایی برای کودکان به وجود می آورد، از آنجایی که کودکان در سن رشد بوده و سایر بازی ها و همچنین تکامل راه رفتن آن ها را با خطر زمین خوردن مواجه می کند این کفپوش از صدمه زدن به کودک دلبندتان جلوگیری کرده و مانند بادیگارد در کف زمین عمل می کند.

تاتامی فوم رولی  در ابعاد و ضخامت های مختلف برای تولید کیف و کفش، عایق کاری، ساختمان سازی، خودروسازی، کشتی سازی و غیره کاربرد دارد. این فوم رول ها در دو رنگ سیاه و سفید، در طول های ۵۰ و ۱۰۰ متری و  عرض یک و نیم متر و ضخامت های یک تا ده میلی متر تولید می شوند. این نوع از تاتامی رولی جهت استفاده در مهدکودک ها دارای تنوع رنگی بسیار بالایی می باشد.

انتخاب تاتامی رولی به‌عنوان دیوار پوش، با ابعاد صد در صد با رنگ‌بندی و طرح‌های متنوع، بهتر از ابعاد ۵۰ در ۵۰ است. از لحاظ ضخامت نیز این تاتامی‌ها در ضخامت ده و پانزده میلی‌متر برای دیوار پوش مناسب‌تر به نظر می‌آید. بهتر است این نوع دیوار پوش مهدکودک را به‌وسیله چسب به دیوار چسباند.

مرکز فروش کفپوش تاتامی اتاق کودک

مرکز فروش کفپوش تاتامی اتاق کودک مرکز فروش کفپوش تاتامی اتاق کودک از طریق این نمایندگی مستقیم فروش هم اکنون مشغول به خدمت رسانی به سفارشات تمامی مشتریان عزیز می باشد.این محصول در انواع طرح ها و مدل ها و رنگ های متنوع با بهترین نوع کیفیت و مرغوب ترین نوع مواد اولیه تولید و تهیه شده و در مناسب ترین قیمت به تمامی نمایندگی های فروش در سراسر کشور عرضه می گردد.چ نانچه خواهان خریدی بسیار مقاوم، درجه یک هستید می توانید خرید خود را به ثبت رسانید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

مطلب پیشنهادی

نمایندگی صادراتی کفپوش رولی مهدکودک

نمایندگی صادراتی کفپوش رولی مهدکودک یکی از بهترین ها است و در عرصه های تولیدی کف پوش و تاتامی یکی از شناخته شده ترین ها است. مهد های کودک همیشه در پی خرید اقلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام