بازار ورزشی تابان
پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳
خانه / کفپوش گرانولی / تولید کننده کفپوش گرانولی فضای باز

تولید کننده کفپوش گرانولی فضای باز

تولید کننده کفپوش گرانولی فضای باز محصولات خود را از بهترین مواد اولیه گرانولی موجود در بازار تهیه کرده و با نازل ترین قیمت در اختیار متقاضیان قرار می دهد. این گروه از تولید کنندگان، محصولات خود را به گونه ای طراحی کرده اند که در برابر انواع نوسانات دمایی، ضربات فیزیکی و مواد صنعتی مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می دهند.

تولید کننده کفپوش گرانولی فضای باز

دسته بندی کفپوش گرانولی از نظر کاربرد

دسته بندی کفپوش گرانولی از نظر کاربرد

کفپوش های گرانولی یکی از بهترین انواع کفپوش های فضای باز محسوب می شوند.

دلیل نام گذاری آن ها این است که در تهیه این نوع کفپوش ها از دانه های گرانول که نوعی دانه های پلاستیکی هستند استفاده شده است.

کفپوش های لاستیکی یا گرانولی کاربرد های مختلفی دارند که بر این اساس آن ها را به انواع مختلفی تقسیم می نمایند که در زیر به برخی از آن ها اشاره می شود: 

کفپوش های رولی: این نوع محصول شامل رول های لاستیکی یا گرانولی با ضخامت ۲۵ الی ۳۵ میلی متر می باشد.

این نوع کفپوش ها به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که دارای دوام و استحکام بسیار بالایی می باشند به طوری که از آن ها جهت پوشش کف مکان های صنعتی، پارک ها، سالن های ورزشی، کتابخانه ها و اماکن دیگری از این قبیل استفاده می شود.

کف پوش های صفحه ای دندانه دار: این نوع کفپوش ها در ابعاد یک متر و بیست سانتی متر در یک متر و بیست سانتی متر و به شکل مربع طراحی شده اند.

تولید کفپوش گرانولی صفحه ای به گونهذای است که در حاشیه های چهار ضلع آن ها، دندانه هایی از جنس خود کفپوش در نظر گرفته شده است که باعث می شود صفحات گرانولی با کمک آن ها در یکدیگر قفل شده و یک فضای یکدست و یکپارچه را ایجاد نماید.

مرجع فروش کفپوش گرانولی مخصوص فضای باز

مرجع فروش کفپوش گرانولی مخصوص فضای باز

نمایندگی فروش کفپوش گرانولی مخصوص فضای باز که با مجوز رسمی از سوی شرکت تولید کننده این نوع محصولات راه اندازی شده است یکی از معتبر ترین و شناخته شده ترین مراجعی است که متقاضیان می توانند با مراجعه به آن ها انواع مختلف کفپوش را جهت پوشش مکان های مختلف با فضای باز تهیه نمایند.

در این مرجع، انواع کفپوش را در رنگ هایی چون زرد، آبی، قرمز، صورتی، فیروزه ای و برخی رنگ های دیگر که شایع ترین رنگ های تولید شده برای آن ها می باشد به متقاضیان عرضه می نماید.

این مرجع همچنین عرضه کننده انواع کفپوش اعم از رولی و صفحه ای به صورت عمده می باشند که در مقایسه با سایر انواع فروش، از قیمت پایین تری برخوردار می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

مطلب پیشنهادی

تولیدکننده عمده کفپوش گرانولی سالن بدنسازی

تولید کننده عمده کفپوش گرانولی سالن بدنسازی این کالاها را با کیفیت عالی و نرخ مناسب تولید نموده و به بازار عرضه می کند، بنابراین خریداران می‌توانند کالاهایی مقر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام