بازار ورزشی تابان
پنج شنبه , فروردین ۳۰ ۱۴۰۳
خانه / مت یوگا / بهترین مت یوگا در کجا به فروش می رسد؟

بهترین مت یوگا در کجا به فروش می رسد؟

امروزه کارخانه های متعددی در شهرهای مختلف در زمینه تولید انواع لوازم و تجهیزات ورزشی برای انواع ورزش ها در حال فعالیت هستند که با استفاده از بهترین مواد اولیه این ملزومات را طراحی و تولید می کنند که یکی از آن ها مت یوگا می باشد که با کیفیت بسیار بالایی تهیه می گردد. فروش مت یوگا به صورت عمده با کیفیت مرغوب و برند معتبر و قیمت بسیار مناسب از همین شرکت صورت می پذیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان و مشاوران فروش شرکت تماس حاصل نمایید.

بهترین مت یوگا در کجا به فروش می رسد؟

معرفی بهترین برند های تجهیزات یوگا

معرفی بهترین برند های تجهیزات یوگایکی از تجهیزات مورد استفاده برای ورزش یوگا، مت یوگا می باشد که دارای تنوع رنگ، طرح و ضخامت می باشد و در انواع برندهای ایرانی و خارجی در کشور موجود می باشد. این مت ها از فوم تهیه می شوند و از مواد اولیه مورد استفاده برای تولید این محصول می توان به مواردی مانند: فوم هایی از جنس ای وی ای، فوم هایی از جنس پی و ی سی، لاستیک های طبیعی، نخ و … اشاره نمود که هر کدام دارای و ویژگی خاصی می باشند.

قیمت مت یوگا با توجه به جنس و کیفیت تعیین می شود که عوامل دیگری از جمله رنگ و طرح مت یوگا، ضخامت و تعداد لایه مت و … بر قیمت تأثیرگذار هستند. برای انجام ورزش یوگا نیازمند به تجهیزات متعددی می باشد  که عبارتند از: بالشتک یوگا، کمربند یوگا، رول یا استوانه یوگا، بلوک یا آجر یوگا، دمبل ها و وزنه های ویژه و مت یوگا و … که در شرکت های تولید کننده با استفاده از بهترین مواد اولیه و طبق استانداردهای لازم تولید می شود.

مت کفپوشی از جنس فوم و نرم بوده که نقش مهمی در جلوگیری از ضربات در هنگام ورزش دارد و علاوه بر ورزش یوگا در بسیاری از ورزش های دیگر نیز مانند بدنسازی و فیتنس، پیلاتس و ایروبیک نیز قابل استفاده می باشد که هر کدام با توجه به نوع ورزش دارای ضخامت و ضربه گیری خاصی می باشند.

خرید مت یوگا با ضخامت ۶ میلی متر

امروزه یکی از ورزش های پرطرفدار در میان اکثر افراد یوگا می باشد و تجهیزات و ابزار مختلفی برای این ورزش نیاز است که اصلی ترین آن ها مت یوگا می باشد که باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا دوام بهتری داشته باشد. از ویژگی های مت باکیفیت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • از دوام و طول عمر بالایی برخوردار می باشد
  • دارای چسبندگی مناسبی است و پا روی آن لیز نمی خورد
  • دارای کاور و یا بند رو دوشی بوده تا حمل و نقل آن راحت باشد
  • ضد آب بوده و شستشوی آسانی دارد و اندازه و ابعاد آن استاندارد می باشد
  • برای پیشگیری از لیز خوردن آجدار می باشد تا آسیبی به ستون فقرات وارد نکند
  • دارای وزن سبکی است و ضربه گیری بسیار خوبی دارد

زیرانداز یوگا نسبت به مواد اولیه ای که در آن به کار رفته است دارای نمونه های مختلفی است که یکی از آن ها از جنس پی وی سی می باشد که این محصول دارای چسبندگی مناسب و قیمت مقرون به صرفه ای دارد و نمونه دیگر آن از تی پی ای ساخته می شود که دارای قیمت مناسبی بوده و قابلیت بازیافت دارد همچنین دارای شستشوی راحتی بوده و چسبندگی بسیار خوبی دارد.

راهنمای انتخاب زیرانداز ورزشی جنس خوب

راهنمای انتخاب زیرانداز ورزشی جنس خوبخریدار مت یوگا در هنگام خرید باید به چه نکاتی توجه نماید؟

  •  کیفیت و جنس محصول
  • باید ضد آب باشد تا به آسانی شسته شود
  • آنتی باکتریال و ضد حساسیت باشد 
  • مواد اولیه آن نیز قابل بازیافت باشد.
  • فاقد مواد سمی باشد و ضخامت و چسبندگی مناسبی داشته باشند.
  • در برابر حرارت مقاومت بالایی داشته باشد

امروزه انواع این محصول با برندهای معتبر داخلی و خارجی در کشور موجود می باشد و مشتری با توجه به نیاز و بودجه خود می تواند محصول مورد نظر را خریداری نماید. از جمله انواع زیرانداز های یوگا عبارت است از: مت یوگا ساده، مت یوگا طرح دار و مت یوگا دولایه که معمولا مت یوگا ساده در ضخامت های مختلفی تولید می شود. بسیاری از شرکت های بازرگانی انواع محصولات یوگا را از جمله مت یوگا از کشورهای خارجی و با بهترین برند وارد کشور می کنند که با توجه به کیفیت بالایی که دارند، مورد پسند مشتریان زیادی قرار گرفته است و فروش خوبی دارند که نسبت به نمونه داخلی دارای قیمت بالاتری می باشند.

فروشگاه اینترنتی مت یوگا مشکی

ورزش یوگا یکی از ورزش های سالنی و کم تحرک بوده که بیشتر بر روی زمین و به صورت نشسته انجام می شود و به همین علت استفاده از انواع زیراندازها برای انجام حرکات ورزشی امری ضروری است. درحاضر تولید کننده های بسیاری در کشور در زمینه تولید انواع این محصول با استفاده از مواد اولیه مرغوب و در رنگبندی های متنوع در حال فعالیت هستند که سعی دارند تا بهترین محصول را با کیفیتی عالی و قیمت مناسب ارائه نمایند.

این تولید کننده ها با استفاده از مواد اولیه متنوعی مانند: انواع فوم ها و یا نخ های طبیعی و لاستیک طبیعی و درجه یک انواع زیر انداز یوگا را  با بهترین کیفیت تولید می کنند که به توجه به کیفیت بالا و قیمت مناسب از فروش خوبی برخوردار می باشند. قیمت زیرانداز یوگا با توجه به کیفیت، ضخامت، طرح و رنگ، میزان عرضه و تقاضا، نحوه خرید و فروش،تعداد لایه ها، نوع مواد اولیه به کار رفته در آن و …. متفاوت می باشد.

مت یوگا دارای انواع گوناگونی است که هر کدام دارای ضخامت مختلفی می باشند و انواع مت یوگا از نظر تعداد لایه و ضخامت به دسته هایی مانند: مت یوگا تک لایه، مت یوگا دو لایه، مت یوگا سه لایه، مت یوگا چهار لایه و مت یوگا پنج لایه تقسیم می شوند. یکی از انواع زیرانداز یوگا از جنس تی پی ای می باشد که دارای ویزگی هایی از جمله:

  • بسیار سبک بوده و حمل و نقل آسانی دارد
  • به صورت کاملا بهداشتی و استاندارد و ضد حساسیت می باشد
  • این زیرانداز بسیار نرم، بادوام، سبک و ضدلغزش است
  • فاقد هر گونه مواد سمی و یا حساسیت زا می باشد
  • دارای رویه ای بسیار عالی و ابعادی مناسب می باشد
  • ضربه گیری بسیار خوبی دارد

این محصول با توجه به ویژگی های بسیار خوبی که نسبت به انواع دیگر دارد، دارای طرفداران زیادی بوده و یکی از نمونه های پرفروش می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

مطلب پیشنهادی

قیمت خرید بهترین مت یوگا در فروشگاه آنلاین

مت یوگا یکی از لوازم ورزشی مورد نیاز برای انجام ورزش هایی مثل یوگا، کاراته، ژیمیناستیک و غیره می باشد. بیشتر این محصول بیشتر از جنس فوم می باشد که علاوه بر سبکی

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام